Muis stoort op het modem

Pagina: 1
Acties:

• gprins
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04 22:35

gprins

Crtl + Alt + Del

Topicstarter
Hallo mede tweakers,

Ik heb een 56k modem en als ik wil inbellen dan krijgt deze geen beltoon terwijl die er wel is.
Als ik inbellen wil en dan de muis beweeg dan stoort deze op de modem ik krijg dan een brom signaal weet iemand hoe dit verholpen kan worden?

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 14:19 schreef gprins het volgende:
Ik keb een 56k modem en als ik wil inbellen dan krijgt deze geen beltoon terwijl die er wel is.
configuratiescherm -> modems -> eigenschappen -> speakervolume ofzoiets en dan moet je de schuif openzetten.

• gprins

gprins

Crtl + Alt + Del

Topicstarter
sorry ik hoor wel dat de modem belt maar ik krijg de melding dat hij geem beltoon krijgt

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 14:19 schreef gprins het volgende:
Hallo mede tweakers,

Ik heb een 56k modem en als ik wil inbellen dan krijgt deze geen beltoon terwijl die er wel is.
Als ik inbellen wil en dan de muis beweeg dan stoort deze op de modem ik krijg dan een brom signaal weet iemand hoe dit verholpen kan worden?
Je hebt zeker een seriele muis, zet je muis eens op een andere COM poort of wijzig de IRQ van je modem.

• gprins

gprins

Crtl + Alt + Del

Topicstarter
ik heb een usb en ps/2 muis geprobeerd en de irq van het modem is 11 en die van de muis is :?. maar niet 11

oja en COM 3

Verwijderd

vaag...

maaruh!.. kan die wel eens!@.. de speaker van je modem gaat dus kraken als je met de muis beweegt?

Zitten de kabels niet te dicht bij elkaar ofzo :zZ
Pagina: 1