20*350ZO45°
Verwijderd
Sorry, topictitel niet goed gelezen
Verwijderd
shooters zijn gewoon niet gemaakt voor consoles( ook niet de kleine) bijv halo op de xbox speelt ook niet super lekker met zo een logge controller( chill ik zeg niet dat de xbox dom is,) als je een in het midden van de strijd zit dan heb je gewoon je muis nodig
Je hoeft het me echt niet uit te leggen hoorOp zaterdag 06 april 2002 13:58 schreef kishan het volgende:
als je echt een goede gba game wil, dan moet je golden sun kopen.
20*350ZO45°
Verwijderd
Kijk dat zijn de echte diehardsOp zaterdag 06 april 2002 14:04 schreef Richard het volgende:
[..]
Je hoeft het me echt niet uit te leggen hoor. Ik bezit op dit moment alle 399 games & een developer-doos.
Het lijkt me wel fun, wolf3d overal spelen. Maar of de gba er zo geschikt voor is?
geld teveel?Op zaterdag 06 april 2002 14:04 schreef Richard het volgende:
[..]
Je hoeft het me echt niet uit te leggen hoor. Ik bezit op dit moment alle 399 games & een developer-doos.
Hmmm iig hebben ze de titelscreen niet veranderd zoals in de SNES versieOp zaterdag 06 april 2002 13:54 schreef Richard het volgende:
Na lang wachten is het eindelijk zover, sinds vandaag (6 April) ligt Wolfenstein 3D (oude versie) in de winkels (US-versie). Zal het weer een uitgemolken versie van de PC zijnDoom vond ik namelijk ook niet zow geweldig.
[afbeelding]
Nu maar hopen dat alle andere aspecten er ook in zullen blijven.
oa Hakenkruizen, Duitsers die ook duitse uitspraken doen en natuurlijk de verhaallijn
C:\>_
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Nou... ik heb me wel uns rot geschrokken hoor in Wolfenstein 3DOp zaterdag 06 april 2002 15:01 schreef D³ het volgende:
"Leuk" aan Doom was natuurlijk ook dat het knap was van die GBA, zo'n 3D shooter als Doom. Wolfenstein stelt kwa graphics weinig voor en is als je het nu speelt vrij saai
Ben je helemaal in de game zoeken naar de exit ofzow, komt er eens een SS-er voor je neus
Verwijderd
Nog erger geluid
Lage framereet
kortom: bagger. maar wat wil je ook als je 3 weken doet om een spelletje te maken.
Hij bedoelt de romz, heeft echt niet 400 x 50 euro spellen gekocht (20.000 euro)Op zaterdag 06 april 2002 14:51 schreef Timpie het volgende:
[..]
geld teveel?
Flashadvance roels
Ik snap géén kont van die uitspraak, explain please!Op zaterdag 06 april 2002 17:01 schreef DeadlyPoison het volgende:
Richard ik wil dat kontje op je avatar slaan
20*350ZO45°
Dat slaat op het Kontjes topic in de HKOp zaterdag 06 april 2002 17:32 schreef Richard het volgende:
[..]
Ik snap géén kont van die uitspraak, explain please!
Sjonge jonge... weet je wel hoe oud dit spel is? En ze hebben echt geen 3 weken gedaan voor dit spel.Op zaterdag 06 april 2002 16:43 schreef BlackMage het volgende:
Lelijke graphix
Nog erger geluid
Lage framereet
kortom: bagger. maar wat wil je ook als je 3 weken doet om een spelletje te maken.
id software maakte gewoon de eerste echte bekende 3D spel en nogsteeeds maken ze goeie engines ( al vind IK de Q3 maar niks maargoed
Het is (veel) lelijker als op de pc terwijl een gba dat toch aan zou moeten kunnen. en het gaat ook lang zo soepel niet. Maar je hebt wel gelijk over ID software. die waren de 1en en ze 'racen' nu nog steeds mee. En als ze er langer over gedaan hebben dan 3 weken dan is dat zwaar verspilde tijd geweest... (de tijd die ze gedaan hebben over de originele wolf3d niet mee gerekend natuurlijk)Op zaterdag 06 april 2002 19:54 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Sjonge jonge... weet je wel hoe oud dit spel is? En ze hebben echt geen 3 weken gedaan voor dit spel.
id software maakte gewoon de eerste echte bekende 3D spel en nogsteeeds maken ze goeie engines ( al vind IK de Q3 maar niks maargoed)
Verwijderd
Zelfs de oude SNES spellen hebben nog iets nieuws...
Verwijderd
en ik snap niet wat ze nou willen bewijzen met het overzetten van veel oude games op dat ding..
het is toch veel beter als ze er nieuwe games op uitbrengen? of zie ik dat verkeerd.. hebben ze destijds nog niet genoeg verdiend aan die games ofzo?
Nostalgie rings a bellOp zondag 07 april 2002 01:03 schreef xsence het volgende:
ja.. wolf 3d is echt te oud..
en ik snap niet wat ze nou willen bewijzen met het overzetten van veel oude games op dat ding..
het is toch veel beter als ze er nieuwe games op uitbrengen? of zie ik dat verkeerd.. hebben ze destijds nog niet genoeg verdiend aan die games ofzo?
Lekker in de trein nazi's fraggen
Verwijderd
misschien brengen ze quake3 ook nog een keertje uit op de gba
Verwijderd
Wolf 3d speelde je met de toetsen en niet met de muis, dus ik zie in waarom Wolf 3D niet op een console zou kunnen...Op zaterdag 06 april 2002 13:58 schreef kishan het volgende:
als je echt een goede gba game wil, dan moet je golden sun kopen.
shooters zijn gewoon niet gemaakt voor consoles( ook niet de kleine) bijv halo op de xbox speelt ook niet super lekker met zo een logge controller( chill ik zeg niet dat de xbox dom is,) als je een in het midden van de strijd zit dan heb je gewoon je muis nodig
De meeste mensen hebben geen flash kaart dus die zouden zoon spel moeten kopen...Op zondag 07 april 2002 01:41 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Nostalgie rings a bellKvinnut gewoon c00l dat ze ook zulke games nog op de markt brengen voor zulke consoles
Lekker in de trein nazi's fraggen
Dan maar denken: Heb ik 120 gulden 55 euro over voor een oud spel die ik gratis had op de pc ??
Sja... sommige zullen het wel waard vindenOp zondag 07 april 2002 13:54 schreef BlackMage het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben geen flash kaart dus die zouden zoon spel moeten kopen...
Dan maar denken: Heb ik 120 gulden 55 euro over voor een oud spel die ik gratis had op de pc ??
Maarehm, waarom heb je die laatste zin in bold gezet?
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
![]()