[GBA] Wolfenstein 3D eindelijk gereleased.

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Na lang wachten is het eindelijk zover, sinds vandaag (6 April) ligt Wolfenstein 3D (oude versie) in de winkels (US-versie). Zal het weer een uitgemolken versie van de PC zijn :? Doom vond ik namelijk ook niet zow geweldig.

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/rkeijz/wolf.jpg

20*350ZO45°

Verwijderd

Hoe bedoel je :" een uitgemolken versie van de PC zijn " Is dit dan voor een ander platform(GBA ofzo, want je sprak vanb Doom?)?

edit:

Sorry, topictitel niet goed gelezen |:(

Verwijderd

als je echt een goede gba game wil, dan moet je golden sun kopen.

shooters zijn gewoon niet gemaakt voor consoles( ook niet de kleine) bijv halo op de xbox speelt ook niet super lekker met zo een logge controller( chill ik zeg niet dat de xbox dom is,) als je een in het midden van de strijd zit dan heb je gewoon je muis nodig :+

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 13:58 schreef kishan het volgende:
Je hoeft het me echt niet uit te leggen hoor :+ . Ik bezit op dit moment alle 399 games & een developer-doos.

20*350ZO45°

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 14:04 schreef Richard het volgende:

[..]

Je hoeft het me echt niet uit te leggen hoor :+ . Ik bezit op dit moment alle 399 games & een developer-doos.
Kijk dat zijn de echte diehards ;)

Het lijkt me wel fun, wolf3d overal spelen. Maar of de gba er zo geschikt voor is?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zoiets is meer voor de heb lijkt me. :)

🌞🍃

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Op zaterdag 06 april 2002 14:04 schreef Richard het volgende:

[..]

geld teveel?

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 06 april 2002 13:54 schreef Richard het volgende:
Na lang wachten is het eindelijk zover, sinds vandaag (6 April) ligt Wolfenstein 3D (oude versie) in de winkels (US-versie). Zal het weer een uitgemolken versie van de PC zijn :? Doom vond ik namelijk ook niet zow geweldig.

[afbeelding]
Hmmm iig hebben ze de titelscreen niet veranderd zoals in de SNES versie :(
Nu maar hopen dat alle andere aspecten er ook in zullen blijven.

oa Hakenkruizen, Duitsers die ook duitse uitspraken doen en natuurlijk de verhaallijn :)

C:\>_

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

"Leuk" aan Doom was natuurlijk ook dat het knap was van die GBA, zo'n 3D shooter als Doom. Wolfenstein stelt kwa graphics weinig voor en is als je het nu speelt vrij saai :Z

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Vinnie
  • Niet online
Op zaterdag 06 april 2002 15:01 schreef D³ het volgende:
"Leuk" aan Doom was natuurlijk ook dat het knap was van die GBA, zo'n 3D shooter als Doom. Wolfenstein stelt kwa graphics weinig voor en is als je het nu speelt vrij saai :Z
Nou... ik heb me wel uns rot geschrokken hoor in Wolfenstein 3D :+
Ben je helemaal in de game zoeken naar de exit ofzow, komt er eens een SS-er voor je neus :P

Verwijderd

Spel is alleen voor mensen met echt teveel geld, inderdaad lekkere klassieker. :9 Maar het geld is het niet waard vind ik. :7

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Lelijke graphix
Nog erger geluid
Lage framereet

kortom: bagger. maar wat wil je ook als je 3 weken doet om een spelletje te maken. |:(

Verwijderd

Richard ik wil dat kontje op je avatar slaan

Verwijderd

Get in line buster ;)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Op zaterdag 06 april 2002 14:51 schreef Timpie het volgende:

[..]

geld teveel?
Hij bedoelt de romz, heeft echt niet 400 x 50 euro spellen gekocht (20.000 euro) |:(

Flashadvance roels *D en wolfenstein op GBA lijkt me wel koel.. Muis had je op PC toen ook nog niet dus.. Lijkt me leuker als Doom iig..

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 17:01 schreef DeadlyPoison het volgende:
Ik snap géén kont van die uitspraak, explain please!

20*350ZO45°

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zaterdag 06 april 2002 17:32 schreef Richard het volgende:

[..]

Ik snap géén kont van die uitspraak, explain please!
Dat slaat op het Kontjes topic in de HK :)

• Vinnie
  • Niet online
Op zaterdag 06 april 2002 16:43 schreef BlackMage het volgende:
Lelijke graphix
Nog erger geluid
Lage framereet

kortom: bagger. maar wat wil je ook als je 3 weken doet om een spelletje te maken. |:(
Sjonge jonge... weet je wel hoe oud dit spel is? En ze hebben echt geen 3 weken gedaan voor dit spel.

id software maakte gewoon de eerste echte bekende 3D spel en nogsteeeds maken ze goeie engines ( al vind IK de Q3 maar niks maargoed ;) )

• BlackMage
Op zaterdag 06 april 2002 19:54 schreef Vinnie het volgende:

[..]

Sjonge jonge... weet je wel hoe oud dit spel is? En ze hebben echt geen 3 weken gedaan voor dit spel.

id software maakte gewoon de eerste echte bekende 3D spel en nogsteeeds maken ze goeie engines ( al vind IK de Q3 maar niks maargoed ;) )
Het is (veel) lelijker als op de pc terwijl een gba dat toch aan zou moeten kunnen. en het gaat ook lang zo soepel niet. Maar je hebt wel gelijk over ID software. die waren de 1en en ze 'racen' nu nog steeds mee. En als ze er langer over gedaan hebben dan 3 weken dan is dat zwaar verspilde tijd geweest... (de tijd die ze gedaan hebben over de originele wolf3d niet mee gerekend natuurlijk)

Verwijderd

Verspilde tijd? Wat filmpjes en Multi-player mode hadden er van mij wel in gemogen....

Zelfs de oude SNES spellen hebben nog iets nieuws...

Verwijderd

ja.. wolf 3d is echt te oud..

en ik snap niet wat ze nou willen bewijzen met het overzetten van veel oude games op dat ding..

het is toch veel beter als ze er nieuwe games op uitbrengen? of zie ik dat verkeerd.. hebben ze destijds nog niet genoeg verdiend aan die games ofzo?

• Vinnie
  • Niet online
Op zondag 07 april 2002 01:03 schreef xsence het volgende:
ja.. wolf 3d is echt te oud..

en ik snap niet wat ze nou willen bewijzen met het overzetten van veel oude games op dat ding..

het is toch veel beter als ze er nieuwe games op uitbrengen? of zie ik dat verkeerd.. hebben ze destijds nog niet genoeg verdiend aan die games ofzo?
Nostalgie rings a bell :? Kvinnut gewoon c00l dat ze ook zulke games nog op de markt brengen voor zulke consoles :)

Lekker in de trein nazi's fraggen :7

Verwijderd

ja zo kan je het ook zien. :)

misschien brengen ze quake3 ook nog een keertje uit op de gba ;) dan kan je in de trein gaan zitten met de gba, een toetsenbord en muis.. hahahahha

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
De enige reden waarom ze zulk soort spellen naar de GBA poorten, is om ff snel geld te vangen op een oude franchise. En geef ze eens ongelijk.

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 13:58 schreef kishan het volgende:

shooters zijn gewoon niet gemaakt voor consoles( ook niet de kleine) bijv halo op de xbox speelt ook niet super lekker met zo een logge controller( chill ik zeg niet dat de xbox dom is,) als je een in het midden van de strijd zit dan heb je gewoon je muis nodig :+
Wolf 3d speelde je met de toetsen en niet met de muis, dus ik zie in waarom Wolf 3D niet op een console zou kunnen... :)

• BlackMage
Op zondag 07 april 2002 01:41 schreef Vinnie het volgende:

[..]

Nostalgie rings a bell :? Kvinnut gewoon c00l dat ze ook zulke games nog op de markt brengen voor zulke consoles :)

Lekker in de trein nazi's fraggen :7
De meeste mensen hebben geen flash kaart dus die zouden zoon spel moeten kopen...
Dan maar denken: Heb ik 120 gulden 55 euro over voor een oud spel die ik gratis had op de pc ??

• Vinnie
  • Niet online
Op zondag 07 april 2002 13:54 schreef BlackMage het volgende:

[..]

De meeste mensen hebben geen flash kaart dus die zouden zoon spel moeten kopen...
Dan maar denken: Heb ik 120 gulden 55 euro over voor een oud spel die ik gratis had op de pc ??
Sja... sommige zullen het wel waard vinden :)
Maarehm, waarom heb je die laatste zin in bold gezet?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02

FastBunny

Give it the Works !

Lijkt steeds meer dat de GBA qua prestaties de 386SX kan evenaren. Als je ziet dat Doom schokt op dat ding en ze nu wolf 3d gaan uitbrengen. De pc gamers kennen die legendes al wel maar toch :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-11 21:13

Meneer aard

Porsche rulez!

ook nieuwe versie van doom, namelijk nazi-doom, kloon van wolfenstein alleen velen malen mooier en leuker en de teksten.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:33
Open daar maar een nieuw topic over als het echt de moeite waard is. Dan ook graag met een site/pics/etc.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.