[XP] Share onbenaderbaar

Pagina: 1
Acties:

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:34
Ik heb onlangs mijn computer (laptop) met geformatteerd, en daarna er weer meteen Windows XP (UK) erop gezet. (Stond erv ervoor ook al op).

Alleen na het formatteren, en installeren van Windows XP is in een keer mijn E-partitie onbenaderbaar voor alle gebruikers, behalve ikzelf. En dat is best lastig, want omdat het een laptop is, wil vaak elders in mijn netwerk op deze share komen, en ik draai ook standaard een webserver (IIS), en die kan ook niet op mijn E-partitie komen.

Alle andere partities doen het perfect, en zijn perfect benaderbaar, alleen mijn E-partitie niet.

Kan iemand mij helpen?

Verwijderd

Volgens mij moet je dan bij de eigenschappen van de netwerkverbinding op het tabblad verificatie een optie uitzetten. Ik weet het niet meer helemaal uit mijn hoofd, maar volgens mij was die optie iets met: ieee28 of zoiets dergelijks.

Maar wederom, ik kan het fout hebben, ik zit nu op mijn werk en heb hier helaas geen XP.
Ik zal als ik thuis ben het eens voor je nakijken, rond 16.00 uur.
:)

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:34
Neej, dat werkt helaas niet

Voor de volledigheid: Eigenschappen van je netwerrkverbinding (Local Area Connection). Dan het Tabblad 'Authentication', en dan de optie 'Enable network access control using IEEE 802.1X' uitzetten.

Maar dat werkt dus niet. :'(

Verwijderd

Als je de share unshared, en hem dan weer opnieuw shared, is ie dan nog steeds niet toegankelijk voor andere gebruikers?