The sentence below is true.
The sentence above is false.
Dat kan NIET, DDR en SDR gaat niet samen.
Er is wel een bord dat zowel SDR als DDR banken had, maar dan moest je kiezen of SDR of DDR.
Ik zou trouwens niet proberen je SDRAM in je nieuwe bord te steken, zou nefast zijn voor beiden
Er is wel een bord dat zowel SDR als DDR banken had, maar dan moest je kiezen of SDR of DDR.
Ik zou trouwens niet proberen je SDRAM in je nieuwe bord te steken, zou nefast zijn voor beiden
Verwijderd
Je zou kunnen proberen om die dimmetjes in een ddr-bank te rammen, maar ik geef je weinig kans dat het werkt. 
Ik heb hier een stagair gehad die het gepresteerd heeft om 128mb DDR in een gewone sdram-bank te duwen. En helemaal!
Toen ik hem later vroeg of hij het niet raar vond dat hij er zowat op moest gaan staan om het erin te krijgen, antwoordde hij dat hij helemaal nix gemerkt had dat het "stroef" ging...
Ik heb hier een stagair gehad die het gepresteerd heeft om 128mb DDR in een gewone sdram-bank te duwen. En helemaal!
Toen ik hem later vroeg of hij het niet raar vond dat hij er zowat op moest gaan staan om het erin te krijgen, antwoordde hij dat hij helemaal nix gemerkt had dat het "stroef" ging...
de sloten op je 8KHA+ hebben 1 'brugje' in (ongeveer) het midden. Een DDR module heeft ook zo'n gleufje en dat past dus. Een SDram plankje heeft 2 gleufjes en geen van de twee komt overeen met een DDR slot. Conclusie: Past niet!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
met een hamer past allesOp zaterdag 06 april 2002 14:12 schreef SunStorm het volgende:
Je zou kunnen proberen om die dimmetjes in een ddr-bank te rammen, maar ik geef je weinig kans dat het werkt.
Verwijderd
True, true.Op zaterdag 06 april 2002 14:19 schreef Koeskoes het volgende:
met een hamer past alles
Hehe, met een lompe bootschoen ook wel hoor 
Maar goed, zelfs ik kon het binnen een paar tellen vinden met de search, dus... en je hebt antwoord
Wat wil je nog meer.
Maar goed, zelfs ik kon het binnen een paar tellen vinden met de search, dus... en je hebt antwoord
Wat wil je nog meer.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()