CD-ROM + CD-RW + 2x Big Foot

Pagina: 1
Acties:

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-04 09:09
Allereerst mijn excuses voor de caps :?

Ok, ik heb hier dus een PC'tje staan (celeron 400mhz) die wil ik dus gebruiken als fikbak :P
Probleem is dat ik alleen maar 2x Big Foot heb liggen, die er dus in moeten.
Nu wil ik er 1 los onderin hangen, omdat ie niet meer in de 5Œ" bay past (vanwege de andere BF en cd CD-RW/CD-ROM spelers...).
Nu heb ik dus 2 vragen:

1) Kan ik 1 BF gewoon los erin hangen (de PC blijft passief en wordt dus nergens meer heengesleept!)
2) Kan ik een BF gewoon boven/onder een CD-RW hangen zonder dat dat ding oververhit wordt (A-Open 1232PRO)

Als ik nog een vraag heb erover, plaats ik die hier ook wel ;) (maar da's logisch)
Ik heb niet zoveel ervaring met BF's omdat ze nogal oud zijn, dus ik hoop dat jullie er wel wat meer vanaf weten *D

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

1. Ja
2. Ja. *D

Kort maar krachtig :)
Bigfoots worden niet echt heet, en zolang die dingen maar een beetje stootvrij kunnen liggen maakt dat niet zoveel uit. ;)

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 13:26 schreef Red Nalie het volgende:

1) Kan ik 1 BF gewoon los erin hangen (de PC blijft passief en wordt dus nergens meer heengesleept!)

-> Dat kan, zolang ie niets raakt is er niets aan de hand. Misschien veiliger is op de bodem leggen met een anti-static zakkie eronder. (maar liever niet).

2) Kan ik een BF gewoon boven/onder een CD-RW hangen zonder dat dat ding oververhit wordt (A-Open 1232PRO)

-> Dan ook, die bigfoots zullen nog wel niet zo heel warm worden en een beetje warmte kan echt geen kwaad hoor. Alleen 7200 rpm schijven zou ik zo niet behandelen, maar een bigfoot moet dat wel kunnen.

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-04 09:09
Op zaterdag 06 april 2002 13:28 schreef GaMbiNo het volgende:
1. Ja
2. Ja. *D

Kort maar krachtig :)
Bigfoots worden niet echt heet, en zolang die dingen maar een beetje stootvrij kunnen liggen maakt dat niet zoveel uit. ;)
Dat ding zelf hoeft ook niet heet te worden :P
Ik heb mij laten vertellen dat ze juist niet tegen veel hitte kunnen, en dan kom je weer uit bij mn fikker die er dan bovenhangt (voor de mensen die zich afvragen waarom ie niet onder mn CD-ROM hangt, die moet ik er dan werkelijk UITSLOPEN wil ik die kunne verplaatsen :P)
Op zaterdag 06 april 2002 13:30 schreef Flipke het volgende:

[..]
[edit]
Sorry, ik dacht dat je me alleen gequote had, mijn excuses *D

Volgens een gast naast mij |:( heeft de quantum bigfoot 2.1 wel een hitte probleem :?
Kan iemand dat bevestigen :P

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Op zaterdag 06 april 2002 13:31 schreef Red Nalie het volgende:
Volgens een gast naast mij |:( heeft de quantum bigfoot 2.1 wel een hitte probleem :?
Kan iemand dat bevestigen :P
Niet mijn Quantum 2,1 Gb iig. *D
Ik heb toevallig zelf zo'n ding maar die word echt niet heet. :)