Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Ziet er goed uit en blijft ook goed zitten.
Verwijderd
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Verwijderd
Dat is echt DE spray, alleen helaas niet overal te krijgenOp zaterdag 06 april 2002 13:40 schreef _LOSS_ het volgende:
Een woord. Montana
Verwijderd
Check out your local skateboardsjop. Ik heb er genoeg bussen van.Op zaterdag 06 april 2002 13:41 schreef LeonM het volgende:
[..]
Dat is echt DE spray, alleen helaas niet overal te krijgen
Verwijderd
Ligt aan het resultaat wat je wilt, voor een spiegelglad hoogglans effect kan ik zelf aanraden om eerst een laag spuitplamuur aan te brengen, dit met de fijnste korrel nat te schuren, dan primer, eveneens met de fijste korrel nat te schuren, en dan uiteindelijk 4 à 5 lagen hoogglans, die laatste zijn de moeilijkste.Op zaterdag 06 april 2002 13:54 schreef Rage_667 het volgende:
en de zijplaten en bovenkant die van metaal zijn? kan da ook in 1x of eerst primer verplicht/?
Bnet pindle#2913
You're so fucking special. I wish I was special.
Had eerst een toetsenbord, was matzwart gespoten en had ff geen matte blanke lak dus maar geen lak er op... na 1 maand zaten er al gaten in de lak
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik heb m'n Philips 1610 ook gespoten en als je hem nu op een bepaalde manier in het licht houd zie je philips er nog door heen (niet heel erg storend, maar toch)
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ik heb alles afgenomen met amonia eerst..
de zijplaten 1x geprimed
toen gespoten.. daarna 2x lak en ziet er goed uit!
de rest heb ik gewoon meteen gespoten.. en 1/2 gelakt
zoals cdrom,voorkap enzo..
binnenkort komt er wel een keer een topic..
Verwijderd
Laat me raden wat jij in het weekend doetOp zaterdag 06 april 2002 13:42 schreef _LOSS_ het volgende:
[..]
Check out your local skateboardsjop. Ik heb er genoeg bussen van.
Geloof me voor graffiti is het idd perfect omdat het super goed dekt en snel spuit (veel gas dus veel spuit kracht) maar om je kast mooi te spuiten is het echt rotzooi .. het reageert met alle soorten blanke lak en grondverf dus kan het nooit gronden ... het glimt ook niet mooi en blanke lak kan je ook niet gebruiken ...Op zaterdag 06 april 2002 13:41 schreef LeonM het volgende:
[..]
Dat is echt DE spray, alleen helaas niet overal te krijgen
als je het toch wil gebruiken ga ff langs bij THE URBAN UNIT op het oostplein in r'dam
en aangezien ik me kast niet wil vern**ken wou ik es vragen om een betaalbaar alternatief,
en hoe je dit het beste kunt doen
voorkant=plastic, zijkanten en bovenkant ijzer(duh
ik wil em eigenlijk zwart hebben en nu is ie nog wit
ik heb bovenstaande doorgelezen, maar kan nog niet echt bedenken hoe ut nu moet
kan je gewoon alles met een spuitbus doen, of moet je naderhand nog met een kwast gaan lakken? (of hebben ze daar ook spuitbusjes voor?)
en eerst opschuren, zie je dat naderhand niet kei goed?
Verwijderd
Voor elke klus... Flexa dusOp zaterdag 06 april 2002 13:45 schreef ahuntjens het volgende:
gewoon naar de Karwei gaan en daar een busje van Flexa kope
Flexa Rulezzzzz![]()
![]()
erg krasvast, alleen je moet wel lang schudden en het oppervlak goed ontvetten. Verder echt perfect spul.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
Het moet alleen wel mooi en krasvast worden. evt primer, verf en lak kopen. hmz ik ga morgen wel ff op zoek. m'n kast doet het ook wel zonder panelen dus heb toch oneindig tijd.
maarja ik laat het liever PRO-style doen door een professioneel, of poedercoaten, maar dat kan niet met kunstof geloof ik.
ons pap schijnt een hoop materiaal (primer, verf, lak e.d.) van het werk te kunnen 'lenen'
van het weekend ga ik es het een en ander uitproberen,
1 ding staat vast: hij wordt zwart
met wat geluk kan ik em ook laten 'lasercutten',
zou heel veel zaagwerk schelen
Ik heb de voorkant op geschuurd en goed ontvet, dan spuiten in een paar lagen, en later beschermlaag erover.
Werkt perfect...
Some things can not happen until they happen...