Toon posts:

Infrarood ontvanger...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
En Ja ik heb de search gebruikt. :)

ik heb even een vraagje ik heb een mis k7t turbo 2 mobo en daar zit een aansluiting op voor IR.. maar nu de vraag..

kan ik naar de electroboer waggelen en daar zo`n ontvanger buyen en dan erin maken en dan mijn ouwe afstands bediening van de cd speler gebruiken??

Verwijderd

Topicstarter
Niemand???

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Dude...

1) heb wat meer geduld en schop je topic niet omhoog
2) GoT heeft zoiets als een search... gebruik die ook eerst voordat je een topic opent... je bent niet de eerste die het vraagt... en gebruik hem ook op meerdere manieren...
3) Antwoord op je vraag... nee. Reden: die aansluiting op je mobo is van een irda-aansluiting. Normale afstandsbedieningen zitten met totaal andere signalen te zenden.

[search=\\\"irda afstands bediening\\\"]

Het kan wel... maar dan moet je een andere optisch oogje...

[search=\\\"winamp afstands bediening ontvanger\\\"]

Verwijderd

Mag geen probleem zijn normaalgezien, je moet natuurlijk wel de nodige software installen en die met je rc "leren werken"

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 13:42 schreef wfvn het volgende:
Dude...

1) heb wat meer geduld en schop je topic niet omhoog
2) GoT heeft zoiets als een search... gebruik die ook eerst voordat je een topic opent... je bent niet de eerste die het vraagt... en gebruik hem ook op meerdere manieren...
3) Antwoord op je vraag... nee. Reden: die aansluiting op je mobo is van een irda-aansluiting. Normale afstandsbedieningen zitten met totaal andere signalen te zenden.

[search=\\\\\\\"irda afstands bediening\\\\\\\"]

Het kan wel... maar dan moet je een andere optisch oogje...

[search=\\\\\\\"winamp afstands bediening ontvanger\\\\\\\"]
heb de search gebruikt. maar ik ken niet vinde wat voor afstands bediening ze daar hebben gebruikt...

[n00b modus]
wat is het verschil tussen IR en IRDA
[n00b modus]

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 06 april 2002 14:02 schreef Plank het volgende:
heb de search gebruikt. maar ik ken niet vinde wat voor afstands bediening ze daar hebben gebruikt...
als je nou ook eens goed leest en die paar topics doorleest die uit de search-regels komen :Z

ik zal 2 regels iets duidelijker maken:
Op zaterdag 06 april 2002 13:42 schreef wfvn het volgende:
Het kan wel... maar dan moet je een ander optisch ontvanger oogje (dus niet zo'n ding speciaal voor je mobo maar een die je op je seriële poort aansluit ofzo)...

[search=\\\\\\\"winamp afstands bediening ontvanger\\\\\\\"]

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
http://www.lirc.org/receivers.html

staat hoe je zo'n ding kunt maken, met deze kun je elke willekeurige afstandsbediening gebruiken, de software "leert" je afstandsbediening.

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 14:10 schreef Wirf het volgende:
http://www.lirc.org/receivers.html

staat hoe je zo'n ding kunt maken, met deze kun je elke willekeurige afstandsbediening gebruiken, de software "leert" je afstandsbediening.
kijk daar heb ej nou wat aan :)
splanx :)
Pagina: 1