Hallo,
Ik krijg net van mijn vader een nieuwe folder van de Aldi te zien waarin ze weer eens een pc aanbieden.
Specs:
-Intel Pentium 4 2GHz (400MHz FSB,512kb 2nd level cache) <--- Prima
- Moederbord met 3 pci sleuven (erg gaar
)
- Sony brander 24x10x40x wel ok
- DVD-ROM 16x (welk merk???
)
- Seagate 80Gb Ultra ATA100 (hoeveel RPM,MS
)
- 256mb DDR 2100 (Welk merk?
)
- Onboard audio (5.1), Firewire (2x achter,1x voor), netwerkcontroller 10/100. De audio zal wel gaar zijn...
- multimedia speakers (2 stuks, dus je hebt helemaal nix aan die 5.1 geluidskaart)
- ConnectX front (3,5")met die firewire, Composite video- en S-Video uitgangen,en nog een keer een audio, en 2 USB.
- Sony diskettedrive
- MS Intellimouse
- GeForce 4 64mb DDR met Tv & Video IN :?:?
- 56k modempje
en nog een heel softwarepakket
Er komen me hierbij dus heel wat vragen naar voren. Welke GeForce 4 is het (MX/TI)? Welk merk? (Toch géén Powercolor
)
Het ding kost €1249,- (ex. monitor)
Wat vinden jullie hiervan?
(m'n vader heeft nl. interesse hierin
)
Ik krijg net van mijn vader een nieuwe folder van de Aldi te zien waarin ze weer eens een pc aanbieden.
Specs:
-Intel Pentium 4 2GHz (400MHz FSB,512kb 2nd level cache) <--- Prima
- Moederbord met 3 pci sleuven (erg gaar
- Sony brander 24x10x40x wel ok
- DVD-ROM 16x (welk merk???
- Seagate 80Gb Ultra ATA100 (hoeveel RPM,MS
- 256mb DDR 2100 (Welk merk?
- Onboard audio (5.1), Firewire (2x achter,1x voor), netwerkcontroller 10/100. De audio zal wel gaar zijn...
- multimedia speakers (2 stuks, dus je hebt helemaal nix aan die 5.1 geluidskaart)
- ConnectX front (3,5")met die firewire, Composite video- en S-Video uitgangen,en nog een keer een audio, en 2 USB.
- Sony diskettedrive
- MS Intellimouse
- GeForce 4 64mb DDR met Tv & Video IN :?:?
- 56k modempje
en nog een heel softwarepakket
Er komen me hierbij dus heel wat vragen naar voren. Welke GeForce 4 is het (MX/TI)? Welk merk? (Toch géén Powercolor
Het ding kost €1249,- (ex. monitor)
Wat vinden jullie hiervan?
(m'n vader heeft nl. interesse hierin