Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Indien je in de opties kiest voor "Generate HTML Playlist" (Options > Misc. Options > Generate HTML Playlist of Ctrl+Alt+G) zie je de totale tijdsduur van je playlist of bedoelde je iets anders?
Edit ==> het nummer rechts onderaan geeft beide weer: tijd die je aan het luisteren bent gevolgd door de totale tijdsduur.
Edit ==> het nummer rechts onderaan geeft beide weer: tijd die je aan het luisteren bent gevolgd door de totale tijdsduur.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Thanks, dat Ctrl Alt G was wat ik nodig had
Die tijd achter de tijdsduur van het huidige nummer komt trouwens niet overeen hoor, en het verandert ook de hele tijd
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Dat komt waarchijnlijk door een nummer met een brakke variabele bitrateOp zaterdag 06 april 2002 12:15 schreef www.Goku.nl het volgende:
Thanks, dat Ctrl Alt G was wat ik nodig hadDie tijd achter de tijdsduur van het huidige nummer komt trouwens niet overeen hoor, en het verandert ook de hele tijd
Overigens, ik heb bij opties gewoon "read titles" op 'load' gezet. Dat kost even tijd met inladen maar daarna heb je er ook geen last meer van.