Hoi,
Ik heb een probleem om mijn modem in windows XP te instaleren.
Mijn modem is van Arowana, product nummer 209301, type HSF modem.
WinXP herkent in eerste plaats mijn modem niet. Er wordt een standaard data fax modem herkent
van het type HCF. Doch is de chipset R6793-xxx wat wijst op een HSF modem volgens de conexant documentatie.
Ik heb reeds de Win XP 127A1025 HSF Drivers Signed.exe geinstaleerd. Dit is gelukt. Doch na het inloggen op het internet blijft de modem hoorbaar ook als staat het geluid van de spaeker uit.
Ik heb ook de nodige drivers van www.arawana.de gedownload en geprobeerd om deze te instaleren. Ook dit was zonder goed resultaat. Het lukte totaal niet.
Kan er iemand mij tips geven om de juiste drivers geïnstaleerd te krijgen?
Alvast bedankt.
PS. Zij er al ISP welke V92 ondersteunen?
Mvg.
Noelleke
Ik heb een probleem om mijn modem in windows XP te instaleren.
Mijn modem is van Arowana, product nummer 209301, type HSF modem.
WinXP herkent in eerste plaats mijn modem niet. Er wordt een standaard data fax modem herkent
van het type HCF. Doch is de chipset R6793-xxx wat wijst op een HSF modem volgens de conexant documentatie.
Ik heb reeds de Win XP 127A1025 HSF Drivers Signed.exe geinstaleerd. Dit is gelukt. Doch na het inloggen op het internet blijft de modem hoorbaar ook als staat het geluid van de spaeker uit.
Ik heb ook de nodige drivers van www.arawana.de gedownload en geprobeerd om deze te instaleren. Ook dit was zonder goed resultaat. Het lukte totaal niet.
Kan er iemand mij tips geven om de juiste drivers geïnstaleerd te krijgen?
Alvast bedankt.
PS. Zij er al ISP welke V92 ondersteunen?
Mvg.
Noelleke