Hydravision met Refreshratefix

Pagina: 1
Acties:

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:14
Ik heb een radeon8500 van club3d, en ik wil deze kaart gebruiken om twee monitoren op aan te sluiten. (Het is geen LE versie, maar de club3d ati radeon8500 pro, dus dat moet kunnen.) Mijn primaire monitor is een 17" monitor die ik op 1152*864*16@75hz draai. Mijn tweede monitor is een 14" monitor die maar 800*600@60hz aankan.(Een betere monitor komt eraan :) )

Als ik alleen de ati drivers gebruik(ik heb er meerdere geprobeerd) kan ik mijn bureaublad uitbreiden naar rechts en werkt het perfect. Alleen heb ik dan het probleem dat spellen (zoals MOHAA ed) op 60hz draaien. Als ik dan de refreshratefix(098b) installeer, of radeonator gebruik om de refreshrates aan te passen, staat mijn tweede monitor op resolutie van 512*384@60hz en gecloned(op een 'fictieve' resolutie van 1152*864, dus het beeld schuift met de muis mee), en ik kan daar niets aan veranderen. Ik heb bij weergaves bij geavanceerde eigenschappen van beeldscherm ingesteld dat de tweede monitor 800*600 aankan, maar als ik in bv het ati-menuutje in de taakbalk zeg breid scherm 1 uit naar scherm 2 hoor ik twee klikjes en er is niets veranderd.

ik gebruik btw windows2000

Wie heeft hier ook last van en beter nog, wie heeft de oplossing?

• phYzar
****kick****

Verwijderd

Je moet windows XP installeren om met een radeon 8500 2 schermen met verschillende resolutie te kunnen gebruiken.

Lees de FAQ van ati op ati.com

• phYzar
Op zondag 07 april 2002 14:20 schreef Spectral het volgende:
Je moet windows XP installeren om met een radeon 8500 2 schermen met verschillende resolutie te kunnen gebruiken.

Lees de FAQ van ati op ati.com
ik kan op die site alleen een partner product faq vinden, en daar heb ik weinig aan, maar goed:
Op zaterdag 06 april schreef ikzelf het volgende:
Als ik alleen de ati drivers gebruik(ik heb er meerdere geprobeerd) kan ik mijn bureaublad uitbreiden naar rechts en werkt het perfect. Alleen heb ik dan het probleem dat spellen (zoals MOHAA ed) op 60hz draaien.
In windowsXP kan ik dus wel én mijn bureaublad uitrekken én de refreshratefix installeren? Want daar zit het probleem, zonder fix doetie het wel.:?

Verwijderd

Klote merk , klote kaart,

heb liever voodoo2

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 21:00

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Op donderdag 11 april 2002 19:34 schreef Plex_Force het volgende:

heb liever voodoo2
juist! :? praat geen poep

Specs | Audioscrobbler

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 14:16
Damn waarom moet je die jongen pesten door zijn topic te verneuken laat hem toch! Hij zit nog in de begin fase! Hij doet zijn best maar dan komt er zo;n zeiker en die moet de boel weer gaan vergallen :r

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 19:34 schreef Plex_Force het volgende:

heb liever voodoo2
Wat kom je dan in deze topic doen? Ga dan fijn een topic voor jezelf openen over je voo doo 2.

• phYzar
uit de sig van aad123:

"Ik ben nooit boos, hoogstens teleurgesteld"
dan stel ik een serieuze vraag, en komen de recties pas dagen later als iemand een ongelofelijke off-topic reactie plaatst, en ik heb nog steeds geen zinnig antwoord :'(
Damn waarom moet je die jongen pesten door zijn topic te verneuken laat hem toch! Hij zit nog in de begin fase! Hij doet zijn best maar dan komt er zo'n zeiker en die moet de boel weer gaan vergallen
"the pot calling the kettle black" (of iets in die richting)
Pagina: 1