Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het metamodbotje heeft misbruik geconstateerd?

Pagina: 1
Acties:

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 18:41

klaaz

it's me!

Topicstarter
Op elke pagina staat bij mij vermeld:

Het metamodbotje heeft misbruik geconstateerd. Het is daarom niet mogelijk om de opties '-1 flamebait' en '-1 troll' te gebruiken.

Ik heb naar ik meen een keer of twee, drie serieus een reactie gemodereerd. Alleen omdat ik dat echt nodig vond.

Nu moet ik al enkele weken tegen voorgaande tekst aankijken. Wellicht is de 'misbruik' terecht (ik vind van niet) maar wanneer verdwijnt dit weer?

Tevens vind ik het jammer dat indien je eens een keertje niet zoveel online bent je gelijk je moderatiepunten kwijt bent. Ik begrijp het systeem wel, maar serieuze bezoekers word op deze manier de mogelijkheid ontnomen om af en toe eens te modereren.

Is er geen mogelijkheid de modpuntjes te bewaren?

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Waren die 2 of 3 moderaties toevallig allemaal flamebait/troll?
Je kunt als je modpunten verzamelt nog wel andere moderaties doen, dus zo kom je vanzelf van je te hoge penalty af.
Modpunten zijn niet te sparen.

• JayTaph
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-09-2023

JayTaph

Portability is for canoes.

Heel dat gedoe is allemaal nutteloos.. Stompzinnige idiote opmerkingen worden met "+3 inzichtvol" of weet ik veel wat en als ik zoiets naar beneden modereer dan sta ik ineens op 0.813...

oftewel ikke modereer niet meer als ik daar niet kan zien wie dat gedaan heeft (en waarom). Sterker nog ik kijk vrijwel niet meer op die pagina's.. lang geleden dat daar iets interresants stond wat niet weken geleden al op een andere site stond..

Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.