Toon posts:

topic onterecht dicht :?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[topic=460257]

ik heb alles gelezen (faq's en verpilchte topics)
(niet het hele radeon8500 topic)
en de search gebruikt.
maar antwoord op mijn vraag kon ik dus nergens vinden.

dan wil je je 1e post een beetje verduidelijkne omdatie blijkbaar te weinig gegevens bevatte, kan je al niet meer posten omdat je topic alweer dicht gegooit is ;(

vind ik wel een beetje jammer... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
(niet het hele radeon8500 topic)
:{ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 06 april 2002 10:45 schreef _AscII_ het volgende:
Uhm, da's inderdaad een kwestie van jammer; je 1st post is echter wel een beetje summier -> ik maak er iig niet uit op dat je zelf moeite hebt gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom vind ik met google binnen 5 min wat er in de doos van een 8500DV zit?

Je zegt niet eens wat voor soort 8500 het is, staat ook in mijn sluitmessage trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beetje jammer dat 't een LE is (dat wilde ik replyen)

en toen ik dat op google schoffelde greeg ik een link neer reactor critical (die dicht is wegens server maintanance (ofzowiets))

is het niet misschien een id om iemand de kans te geven om wat meer info te doneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 10:46 schreef veldmuis het volgende:

[..]

:{ :X
daarmee bedoel ik dus alle 30 :? delen
de laatste paar had ik wel gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op zaterdag 06 april 2002 14:27 schreef _AscII_ het volgende:
is het niet misschien een id om iemand de kans te geven om wat meer info te doneren?
Als je dat nou in je openingspost doet, dat:

• Staat netter dan 2 regeltjes
• wekt de indruk dat je zelf wat geprobeerd hebt, en niet meteen naar GoT grijpt
• voorkomt onnodige vragen
• voorkomt misschien zelf wel een slotje
• (vul zelf aan).... :P

//edit
Waarom krijg ik geen enter tussen mijn 1e zinnetje, en het 1e regeltje van de opsomming? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 14:43 schreef BreadFan het volgende:

[..]

Als je dat nou in je openingspost doet, dat:

• Staat netter dan 2 regeltjes
• wekt de indruk dat je zelf wat geprobeerd hebt, en niet meteen naar GoT grijpt
• voorkomt onnodige vragen
• voorkomt misschien zelf wel een slotje
• (vul zelf aan).... :P

//edit
Waarom krijg ik geen enter tussen mijn 1e zinnetje, en het 1e regeltje van de opsomming? :?
maargoed, moet ik nou een nieuw topic gaan openen (wat net zo snel weer een slotje gaat krijgen, wegens dubbeltopic etc.) om alsnog te weten te komen wat ik wil weten?

op zo'n manier kan iemand ook niet echt leren van zijn fouten toch?

/.offtopic
post al een tijdje in OCM, maar daar kan je tenminste jezelf nog enigzins verbeteren als men vind dat je te weinig info hebt gepost, of dat je wat info bent vergenten omdat je zelf al een tijdje met eht onderwerp bezig bent en daarom bepaalde info weglaat (vergeet)
./

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan het toch meteen goed doen lijkt me?

Er staan zoveel topics in V&B dat het gewoonweg niet meer mogelijk is, als je snel geholpen wilt worden moet je zoveel mogelijk info geven. Geef je te weinig info zakt je topic weg of krijg je replies waar je niets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-10 19:54
Op zaterdag 06 april 2002 14:53 schreef _AscII_ het volgende:

[..]

maargoed, moet ik nou een nieuw topic gaan openen (wat net zo snel weer een slotje gaat krijgen, wegens dubbeltopic etc.) om alsnog te weten te komen wat ik wil weten?
Volgens mij is er herhaaldelijk gezegd dat je de oplossing door even zelf moeite doen makkelijk kan achterhalen. Dat wil dus zeggen dat het topic overbodig is, en je dus geen nieuw topic hoeft te openen.
Pagina: 1