• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Voorheen draaide ik w2k maar wou wou eens een keer een langere tijd mt xp werken om een beetje up to date te blijven. Ik heb nu xp pro geinstalleerd en alles verliep soepeltjes, daarna de palm desktop software geinstalleerd en alles zo ingesteld zoals ik dat voorheen met w2k ook deed en synchroniseren met outlook. Ik heb ook de hotsync update geinstalleerd. Oh ja de palm is verbonden met usb cradle maar dat is bijzaak.

Als ik nu vrolijk op het hotsync knopje druk dan synchroniseerd de palm alleen mijn ingekomen meel met outlook maar mijn agenda, to do list, contacts memopad en de rest niet! heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik heb al gekeken op de site van palm maar daar vind ik echter weinig bruikbare info ook heb ik bij de custom settings gekeken van de hotsync software maar daar staat (zoals in w2k) alles netjes ingesteld zo dat het zou moeten werken.

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
tis al opgeslost....|:( twas ook nog vroeg. Ik heb de software geinstalleerd met een andere gebruikersnaam (Mike van Rooijen) terwijl in outlook de eerste naam stond (Mike) even in outlook pocketmirror verwijderd en opnieuw hotsync en werken meteen.
slotje :9