Toon posts:

GeForcce MX/MX 400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren had ik mijn TV aangesloten op mijn computer via de tv-out van mijn GeForce MX/MX 400 videokaart. Dat deed ik met Twin-view. Hierbij wordt oa de resolutie van het scherm veranderd. Maar ik kreeg problemen en moest mijn computer terug opstarten maar twin-view was nog altijd ingeschakeld. Nadat ik opgestart had wou ik de twin-view uitschakelen maar als ik dat deed dan veranderde hij mijn resolutie zodat ik van die hele grote iconen kreeg.
Geen probleem dacht ik, mijn computer is wat in de war, ik uninstall mijn windows xp video drivers en ik herinstalleer ze. En daar beginnen de problemen. Ik krijg die drivers niet meer geïnstalleerd. Telkens als ik dat probeer is mijn videokaart in apparaatbeheer uitgeschakeld omdat het problemen veroorzaakt. Schakel ik het in dat blijft alles hetzelfde. Ik kan wel werken maar mijn schermopbouw enz is zeer traag. Als ik naar de instellingen van mijn beeldkaart ga dan kan ik ook maar bij kleurkwaliteit,hoogst 32bit en gemiddeld 16bit, aanduiden en vroeger had ik daar veel meer mogelijkheden. Als ik vervolgens op geavanceerd klik zie ik twin-view enz ook niet eer staan.
Btw, the drivers zijn gedownload van de officiële nvidia site.

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Kun je er niet eerst een andere videokaart inzetten (een S3 ofzo) en dan drivers handmatig totalissimo verwijderen. En dan pas weer je MX 400 erin.

Verwijderd

Topicstarter
Is dat de enige oplossing???
Dan moet ik eens rondvragen of ik iemand nog een videokaart heeft liggen.
Ik had mijn computer nooit mogen uitzetten in Twin-view.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand geen andere oplossing

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 13:17

boesOne

meuh

Eerst de nvidia drivers goed uninstallen.. gebruik in de safemode een proggeltje als detonator destroyer.. Daarna zal ie um waarschijnlijk goed detecteren en kan je nieuwe drivers installen..
linkje : http://guru3d.com/detonator-destroyer/

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 12:40 schreef -boesOne- het volgende:
Eerst de nvidia drivers goed uninstallen.. gebruik in de safemode een proggeltje als detonator destroyer.. Daarna zal ie um waarschijnlijk goed detecteren en kan je nieuwe drivers installen..
linkje : http://guru3d.com/detonator-destroyer/
Heb ik geprobeerd maar er staat duidelijk dat ik windows niet mag heropstarten maar xp dat doet vanzelf nadat ik de drivers heb verwijderd, zelfs al sluit ik het schempje van heropstarten. En als ik daarna het progje gebruikt werkt het niet.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:11

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
ik zou hem weggooien de kaart in apparaatbeheer
computer uitzetten
mx eruit
andere video erin
dan ff laten opstarten
weer uit
mx er weer in en installeren maar