Je hoort het wel vaker dat hlpdsk te snel op de ban knop drukt, en ik moet zeggen dat ik dat in ieder geval in één geval zo vindt.
Ik heb nou eerst 10 keer moeten nadenken voordat ik kon bedenken waarom dit een ban waard is en ik moet zeggen dat ik het er niet mee eens ben.
Het is duidelijk dat ik die link niet heb gepost om Wierd Al te benadelen maar verder wordt er ook nergens in het filmpje duidelijk gemaakt dat het een Wierd Al filmpje is en dus gecopyright is.
Daarom vindt ik niet dat dit een 24 ban waard is, hoogstens was het nodig om de link te verwijderen maar dat betwijfel ik omdat die link naar lycos verwees en niet naar site met copyright er op.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Beste Rutger Boomsma (RutgerB), Vanwege wangedrag in de HK ben je per direct voor een periode van 24 uur uit de HK gebanned. Deze ban is definitief en zal automatisch opgeheven worden, na minimaal 24 uur. Aangezien de "unbanner" elk uur draait duurt het maximaal 25 uur. De persoon die de banknop hanteerde was: HlpDsK De reden is dat je warez post in de HK. Namelijk een complete Weird Al video: [TOPIC=460162/1//?limit=100][NOHTML]Amish Paradise[/NOHTML][/TOPIC] Het is tevens een OW voor warez dus. Zorg ervoor dat het niet weer nodig zal zijn. De bans worden bijgehouden. Bij meer overtredingen kan je de toegang tot de HK definitief ontzegd worden. |
Ik heb nou eerst 10 keer moeten nadenken voordat ik kon bedenken waarom dit een ban waard is en ik moet zeggen dat ik het er niet mee eens ben.
Het is duidelijk dat ik die link niet heb gepost om Wierd Al te benadelen maar verder wordt er ook nergens in het filmpje duidelijk gemaakt dat het een Wierd Al filmpje is en dus gecopyright is.
Daarom vindt ik niet dat dit een 24 ban waard is, hoogstens was het nodig om de link te verwijderen maar dat betwijfel ik omdat die link naar lycos verwees en niet naar site met copyright er op.