asus v6800 driverprobleem....=[

Pagina: 1
Acties:

• joffri
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-04-2024
Ik draai nu met driver v3.75 van asus zelf, en alles werkt wel goed, maar kan wel een stuk sneller als ik resultaten lees over bijv 6.18 drivers. Helaas hangt mijn pc direct wanneer ik een andere driver installeer voor mijn vidcard en opengl modus opstart. Het maakt hierbij niet uit welke andere driver ik heb zeker al een driver of 6 geprobeerd. heeft iemand een idee welke driver ik nu eigenlijk zou moeten installeren en hoe ??

systeem:
asus k7v
athlon classic 700 mhz
asus v6800 ddr deluxe

ik weet het echt niet meer...help !

• Wimo.
  • Laatst online: 12:47

Wimo.

Shake and Bake!

Hmz vreemd... ik heb nu ook een v6800 ddr (vette kaart btw) en loop nu met de 6.18 drivers.. nooit geen problemen..

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Zeer vreemd inderdaad, aangezien ik PRECIES dezelfde combo heb. Ik heb het zo geinstalleerd:

1. VIA Service Pack versie 4.25, reboot
2. VIA USB Filter Driver 1.08, reboot
3. iiyama Drivers
4. ASUS GeForce DDR Driver 5.33, reboot
5. Live!Ware 3.0, reboot
6. Logitech MouseWare 9.0
7. Logitech QuickCam Software 5.30, reboot

dat is het, oh ja, de 4x AGP register fix installeer ik ook, ik heb fast writes en side band addressing UIT staan en het draait bij mij allemaal perfect. Ik draai als OS Windows 98 Gold btw.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

• joffri
ok tnx allot flipneus ik ga het gewoon maar ff precies op die manier proberen ... en idd het is wel een vet kaartje =]

Verwijderd

Yo Flipneus... hoe heb je nu precies je kaart op 4X AGP gekregen, want ik krijg dat met geen mogelijkheid voor elkaar. Bij staat die maar op 1X AGP en ik heb ook al gehoord dat je het in de BIOS zou kunnen veranderen, maar daar krijg ik niks gevonden.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Helaas hangt mijn pc direct wanneer ik een andere driver installeer voor mijn vidcard en opengl modus opstart.[/quote]Uh misschien een domme vraag maar hoe start je "opengl modus" op ?

• joffri
nou zo:

1 start pc
2 start een spel dat opengl gebruikt bijv quake2.
3 start een spel mplay of single en zodra hij probeert het startscherm te laden.....blijft het scherm grijs en hangt de hele pc

Verwijderd

Uh, was ff van de wereld, ik dacht windoos in opengl opstarten... Das natuurlijk niet mogelijk, maar ik vroeg het maar effe

• POLICE
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-05 18:28
Waar kan je die agp 4x fix ook alweer downen heb net de hele tijd gezocht maar kan nix vinden alleen dit Nvidia Reg Patch 2.4 is dit hem dan zou anders iemand me kunnen zeggen waar ie te downen is?
Pagina: 1