Ehm, die reactie is iets ouder dan 48 uurGepost door Havocnl Dinsdag 5 Maart 2002 - 16:11 Score: 4 (Behulpzaam)
And like the most of the people here I know that after 48 hours it's not possible to moderate a reaction.
To bad though

Verwijderd
Tja, dit soort dingen zou je dus eigenlijk niet moeten hebben 
Maar goed, de volgende keer binnen een maand melden en dan doen we er iets aan
Maar goed, de volgende keer binnen een maand melden en dan doen we er iets aan
Goh is dat nou trouwens niet onzo fout 
Ik bedoel, zo'n reactie op +4 is toch makkelijk te vinden of niet?
Ik bedoel, zo'n reactie op +4 is toch makkelijk te vinden of niet?
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Volgens mij missen de mensen van tegenwoordig de kennis van hoe ze moeten modden 
Ze kijken niet of een reactie enige toegevoegde waarde hebben aan een nieuwspost/meukpost/.planpost/reviewpost/previewpost maar in of de reactie in het algemeen iets is. Bekijk maar bovenstaand voorbeeld van svdemeer. Die kun je zo ook vinden maar als iemand deze in een reactie post dan is het meteen een +9 behulpzaam (bij wijze van)

Ze kijken niet of een reactie enige toegevoegde waarde hebben aan een nieuwspost/meukpost/.planpost/reviewpost/previewpost maar in of de reactie in het algemeen iets is. Bekijk maar bovenstaand voorbeeld van svdemeer. Die kun je zo ook vinden maar als iemand deze in een reactie post dan is het meteen een +9 behulpzaam (bij wijze van)

Verwijderd
't Is me wat moois!Op zaterdag 06 april 2002 15:31 schreef Robin Vreuls het volgende:
Volgens mij missen de mensen van tegenwoordig de kennis van hoe ze moeten modden
We zeggen toch dat het onze fout is, dan hoef je niet meteen onze kennis in twijfel te trekken hoor!
Maar inderdaad, zoiets is toch eigenlijk wel erg...
Zo af en toe liggen de modjes ook allemaal te

Pagina: 1