mijn icon hier heeft het altijd goed gedaan, maar nu opeens doettie het niet meer? 
stukkie code:
als ik de php pagina via mijn browser aan roep krijg ik de standaard 404 : De pagina kan niet gevonden worden.
Als ik hem via een img oproep krijg ik een rood kruisje van 60*60
ik snap er niks van waarom hij nou opeens is gestopt met werken, iemand hier een idee?
eventueel: phpinfo()
stukkie code:
PHP:
1
| <?Header("Content-type: image/png");Header("Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0");Header("Expires: Thu, 19 Nov 1981 08:52:00 GMT");Header("Pragma: no-cache");$im = imagecreate(60,60);$bgcolor = ImageColorAllocate($im, $bg[0], $bg[1], $bg[2]);$wit = ImageColorAllocate($im, 255, 255, 255);$geel = ImageColorAllocate($im, 255, 255, 110);ImageString($im, 1, 3, 1, "IP:", $geel);ImageString($im, 1, 23, 1, "$ipst[0]", $wit);ImageString($im, 1, 3, 11, "$ipst[1]", $wit);ImageString($im, 1, 3, 21, "PROVIDER:", $geel);ImageString($im, 1, 3, 31, "$provider", $wit);ImageString($im, 3, 3, 46, "$maxid", $geel); ImagePng($im);ImageDestroy($im);?> |
als ik de php pagina via mijn browser aan roep krijg ik de standaard 404 : De pagina kan niet gevonden worden.
Als ik hem via een img oproep krijg ik een rood kruisje van 60*60
ik snap er niks van waarom hij nou opeens is gestopt met werken, iemand hier een idee?
eventueel: phpinfo()
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt