K8N Neo2-54G, 2 x CMX512 3200XL, XFX 6800GT, Antec Sonata met 380 True Power Voeding
ik draai onder windows xp en bij mij doet hij het ook niet.
dit komt gewoon omdat deze kaart het niet ondersteund.
erg jammer...klein minpuntje van deze kaart.
voor dat geld zou je het wel verwachten dat deze optie het wel zou doen.
maar goed ik heb die winfox er al weer afgegooit ...je heb er niks aan.
ik heb betere vervangende programma's ervoor.
dit komt gewoon omdat deze kaart het niet ondersteund.
erg jammer...klein minpuntje van deze kaart.
voor dat geld zou je het wel verwachten dat deze optie het wel zou doen.
maar goed ik heb die winfox er al weer afgegooit ...je heb er niks aan.
ik heb betere vervangende programma's ervoor.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Hoi Danplo,
Dank voor je reply. Tja slecht zeg om op het zgn. flagship van de kaarten deze optie niet te integreren.. Ben net 539 Euro lichter en had op mijn net verkochte Leadtek GF2 Ti (TH) voor 139 EURO deze optie wel.. Nou ja het is niet anders. Welk monitor proggie gebruik jij dan?
Dank voor je reply. Tja slecht zeg om op het zgn. flagship van de kaarten deze optie niet te integreren.. Ben net 539 Euro lichter en had op mijn net verkochte Leadtek GF2 Ti (TH) voor 139 EURO deze optie wel.. Nou ja het is niet anders. Welk monitor proggie gebruik jij dan?
K8N Neo2-54G, 2 x CMX512 3200XL, XFX 6800GT, Antec Sonata met 380 True Power Voeding
winfox heeft de volgende funtie's.Op zondag 07 april 2002 12:10 schreef Dark-Angel het volgende:
Hé, wat doet de programma Winfox dan???
Anders kun je Nvidea drivers gebruiken...
display drivers info, info pci-watch, directx diagnostician, system processor info, display advantage setting, memory resource status, directx device viewer, system power status, overclocking speed runner, gamma correction, tea break utility, display hardware monitor(werkt niet op mijn ti4600 omdat deze kaart het niet ondersteund) screen correction, advantage desktop redraw.
deze funtie's gebruik ik haast nooit ...doe het overclocken wel gewoon met die tweak programma van guru3d.
en wat je zegt verder met die nvidia drivers prog.
en als ik die andere programma's wel nodig zou hebben dan kies ik wel wat anders...want ook deze versie van winfox die je erbij geleverd kreeg zou wel onder win xp moeten draaien ...maar draait bij mij klote dus heb het er gewoon weer afgegooit.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”