Toon posts:

dikke freeze midden in CS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik speel CS en steeds vaker krijg ik de laatste tijd dat als ik speel binnen een paar minuten gewoon een dikke freeze krijg.. als ik dan ctrl alt del doe (IN XP) kan ik hl.exe gewoon afsluiten.. en is alles oke, ik heb HL al opnieuw geinstalleerd, en WinXP ook al een keer nieuw geinstalleerd.. ik gebruik de nieuwste VIA drivers, en heb de oudere ook al geprobeerd... heb ook verschillende nvidia drivers geprobeerd, heb nu 27.20 met de nvidia rate fix.. het draait super, maar ik haat het crashen, iemand een idee wat dit kan zijn? [Hij geeft aan in de fout melding een halflife launcher fout]

edit:

wist niet precies welk forum, heb maar spielerij gepakt ipv van hardware algemeen

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:15

Cyphax

Moderator LNX
Er draaien verder geen programma's op de achtergrond (virusscanner bijvoorbeeld)?
In het uiterste geval kan je Windows opnieuw installeren, maar da's wel vrij drastisch :/
Driver conflict lijkt me niet (maar sluit niets uit)..

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 00:38 schreef Cyphax het volgende:
Er draaien verder geen programma's op de achtergrond (virusscanner bijvoorbeeld)?
In het uiterste geval kan je Windows opnieuw installeren, maar da's wel vrij drastisch :/
Driver conflict lijkt me niet (maar sluit niets uit)..
mijn norton 2002 staat alleen actief, maar als ie gaat scannen dan merk ik dit wel

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:15

Cyphax

Moderator LNX
Op zaterdag 06 april 2002 00:39 schreef InSaNe_C het volgende:

[..]

mijn norton 2002 staat alleen actief, maar als ie gaat scannen dan merk ik dit wel
Hrm hij hoeft niet te scannen om toch actief te zijn in principe... probeer eens ALLE programma's (behalve explorer en rundll) af te sluiten en dan Half-life te starten, en dan zien of ie ook crasht?
Gewoon mogelijke oorzaken uitsluiten :)

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
okey, ik zal het eens gaan testen, alleen nu niet meer.. iig alvast bedankt voor de "eventuele" oorzaken