Gezocht LCD monitor...

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Aangezien ik mijn monitor heb verkracht door een paar krassen gaat deze vervangen worden door een LCD scherm, mijn oude monitor gaat naar mijn pa dus daar hefen jullie geen zorgen te maken :+

Mijn budget ligt tussen de €400,-~€500,- incl korting energie bedrijf..

Mogelijke kandidaten zijn:

Microstar 15" TFT @Mediamarkt €450,-
LG 563LE 15" TFT @Digiworld BV €518,-
NEC MultiSync 1530V 15" @Mediamarkt €500,-
Neovo F-15 15,1" @dixons €550,-
Samsung 151S 15" @dixons €550,-
LITE-ON 15" TFT EUREKA @inmac €452,- (INMAC LITEON)

Of weten jullie andere TFT's die goedkoop en goed zijn ?

Wie o wie kan mij helpen met het kiezen van de juiste TFT, speel niet zo veel games maar kijk wel veel films. Beeld moet lekker scherp zijn.

Verwijderd

hmmm let je wel op de specs want hoe goedkoper die tft's worden hoe langzamer ze meestal zijn!

3817 iiyama bijf van 539,- heeft 50MS response maar de
3819 iiyama van 619 heeft 30MS

als je er 1 koop vraag altijd ff of je hem mag zien want zou zonde zijn als er doode pixels in zitten enzo :(

Verwijderd

Puur op de merken afgaand:
1. NEC
2. Samsung&LG

en altijd de monitor kopen die je gezien hebt, weet je zeker dat ie goed is.

Verwijderd

samsung syncmaster 151s Go for it! ;)

Verwijderd

die samsung... een vriend van mij heeft um en hij is echt super.... k ga um binnenkort ook bestellen... ook in spelletjes en films is ie perfect!!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[topic=374464/1/25] :Z

talkin' is cheap, people follow like sheep

Verwijderd

Bij mediamarkt R'dam stond er een van Prophet(?). Zag er mooi uit weet alleen de specs niet. Volgens mij 15" en excl. korting € 500.

Moet wel snel zijn want ze zijn bezig met een flinke opruiming. Al het computerspul moet eruit.

Verwijderd

hou wel rekening mee dat die dingen op 1 res het mooiste beeld af leveren he vaak 1024X768 bij 15" als je ze lager zet worden ze waziger enzo dus neem wel een redelijke video kaart die deze res goed aan kan als je wat games wilt spelen :+

Verwijderd

die prophet van hercules heeft nie zulke mooie kleuren die samsung wel... heb die hercules een keer in een winkel gezien... viel echt tegen.. die samsung reageert evensnel en heeft VEEELLLLLL betere kleuren

Verwijderd

Mediamarkt Rijswijk heeft ook nu een paar merken 15" lcd staan van 399 euro...weet ff de merken niet meer...

je kan ze altijd natuurlijk ff bellen.... :)

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:09

d-motion

zow... en dan nu...

Ik heb zelf de LiteOn 15" TFT en een Compaq TFT5000. De LiteOn bevalt mij prima en de Compaq is al 2 jaar oudt (Die is dus langzamer en niet echt lekker om op te gamen). Maar zoals alle andere reacties hiero :

Ga lekker naar de winkel en kijk en probeer wat schermpjes uit!

WWW.RC5.NL

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Alle genoemd merken hebben 35ms+ responstime, behalve die van samsung, die heeft 25ms :)
De hercules phophet heeft een responstime van ongeveer 30, maar gedraagt zich als 40(zie THG lcd test).

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Er zijn wel zat topics over 15" en je bent ook niet echt duidelijk met wat je precies wilt.

Kijk eens in : [topic=374464/1/25]

en een hele hoop wordt je in 1 klap duidelijk denk ik.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.