T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik las laatst nog een flink topic over dat bakkie.. dus ik verheugde me op een welgemeend 'UTFS, n00b!'
Maar zelf kan ik 'm in de search ook niet vinden..
Er wordt mij ook niets gegund hè?
Op vrijdag 05 april 2002 23:41 schreef GGS_VR6 het volgende:
Waar heb jij de afgelopen week geleefd![]()
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Alleen de cdbrander deed het niet. Kon ik terugsturen, heb ik zonder probleem een werkend exemplaar voor teruggekregen.
Ik ben heel tevreden over mijn Aldidoos.
Nee, ik ben niet dyslectisch dus typefouten kan je me rustig aanrekenen.
Ik reageer nie stom, kgeef alleen maar een reactieOp vrijdag 05 april 2002 23:45 schreef Saddam het volgende:
[..]
zo stom hoef je ook nou niet te reageren, maar je hebt gelijk, dr staat al een topic open. Ergens. UTS
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Dat dacht ikMaar zelf kan ik 'm in de search ook niet vinden..
Er wordt mij ook niets gegund hè?

deze??
ps. kan dat andere topic ook niet zo 1 2 3 UTFS'en
Slache!
Gelukkig staat ie gewoon in de [HA] active topics:Op vrijdag 05 april 2002 23:43 schreef G1itch het volgende:
Maar zelf kan ik 'm in de search ook niet vinden..
Aldi PC
[..]
Dat frontaansluitingendingetje is wel geinig trouwens.. hebben ze die ook los? Of moet je dan je breekijzertje meenemen en ernstig proletarisch winkelen?
[/..]
Verwijderd
dus bedenk maar even wat je er mee wil...
ik zou gaan voor zelfbouw
ieder zijn eigen mening
Mjah, over dat OC, maybe heb je gelijk, maar ik zit met mijn P-III 667 aan ze max met 735 Mhz. Ach, tis bijna 750 Mhz snelheidOp zaterdag 06 april 2002 00:39 schreef Plank het volgende:
ALDI PC`S zijn beroerd te OC`en manis niet tof
dus bedenk maar even wat je er mee wil...
ik zou gaan voor zelfbouw
ieder zijn eigen mening
Oh ja, dit was ook een medion PC.
Verwijderd
die geforcemx460 is in iedergeval wel beter als mijn geforce 1 256
Verwijderd
ach, zo heel superveel maakt het nou ook weer niet uit hoor, het is en blijft een MXOp zaterdag 06 april 2002 09:54 schreef Alkahol!K het volgende:
die geforcemx460 is in iedergeval wel beter als mijn geforce 1 256..
Verwijderd
mja.. true..trueOp zaterdag 06 april 2002 10:24 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
ach, zo heel superveel maakt het nou ook weer niet uit hoor, het is en blijft een MX.
Ja lijkt me wel niet? Ik bedoel mijn vorige kaart was een Geforce 2 GTS en daar draaide ik op UT na alles in 32 bits 1024x769. UT in 16 bits. Als je CPU het ook aankan tenminste, met een K6-2 bijv. zal het wel lastig wordenOp zaterdag 06 april 2002 10:39 schreef Alkahol!K het volgende:
[..]
mja.. true..truemaar ik hoop toch wel elk spel te kunnen spelen op 800x600 (32 bit kleuren) ?
He who controls the Spice, controls the Universe.
gf2mx != gf4mx !!!!!Op zaterdag 06 april 2002 10:24 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
ach, zo heel superveel maakt het nou ook weer niet uit hoor, het is en blijft een MX.
het mag dan wel een mx zijn, de 460 kun je vergelijken met gf2ultra/gf3ti200.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Prima systeem, nooit problemen mee en hij staat dag en nacht aan
Ik weet het, het is niet helemaal op z'n tweaks mare, tis wel goedkoop
Verwijderd
jah idd...Op zaterdag 06 april 2002 11:29 schreef MST_Morpheus het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel niet? Ik bedoel mijn vorige kaart was een Geforce 2 GTS en daar draaide ik op UT na alles in 32 bits 1024x769. UT in 16 bits. Als je CPU het ook aankan tenminste, met een K6-2 bijv. zal het wel lastig worden
Verwijderd
Dat frontaansluitingendingetje is wel geinig trouwens.. hebben ze die ook los? Of moet je dan je breekijzertje meenemen en ernstig proletarisch winkelen?
[/..]
[/quote]
Frontjes zijn los te krijgen (wel moeilijk te vinden). Ik heb ze gezien bij Wallabie(Belgie). Ik krijg (besteld) het frontje nu voor mijn lian-li kast (in kleur=aluminium).
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
(lees voor 850 euro heb je een XP 1800+ met 256 ddr, KT333 chipset, 24x brander, 52x cdspeler, GF3 TI200, mooie kast, fdd, goede geluidskaart, en alles er op en er aan..)
Show me.Op zaterdag 06 april 2002 12:42 schreef majic het volgende:
1250 euro..daar bouw je een wel iets beter systeempje mee tegenwoordig
(lees voor 850 euro heb je een XP 1800+ met 256 ddr, KT333 chipset, 24x brander, 52x cdspeler, GF3 TI200, mooie kast, fdd, goede geluidskaart, en alles er op en er aan..)
In het 'wat' grotere topic hierover had men er enorme moeite mee, om ook maar enigzins in de buurt te komen kwa config (zie: [topic=457501] )
[topic=457501]
Dit topic is gesloten.
![]()