Toon posts:

Welke laptop kopen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okeej,dit is mijn "probleem"

Ik wil binnenkort een laptop gaan kopen,maar heb geen flauw idee welke.
Mijn oog is gevallen op de Compaq EVO N600c of de Pressario 2715 EA XP
Dit omdat deze lekker veel functies hebben en er nog mooi uitzien ook.

Maar aangezien het mij nog niet echt is geluk om ergens een prijsindicatie van de Pressario te krijgen (de evo staat op pricewatch voor €2048,dus ik ga uit van iets van €2200).
Dus weet iemand waar ik ergens een prijs daarvoor vandaan kan halen?

En mijn tweede vraag is,welke kan ik het beste kopen? :?
Ik ga hem vooral voor school gebruiken,op me netwerk aan te kunnen sluiten (de EVO is bluetooth/wireless LAN compatible :9~) en om me beetje op vakantie mee te kunnen vermaken. (DVD'tje etc.)

Enige suggesties???

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Als ik jou was, zou ik nog ff doorsparen en deze kopen:

Dell Inspiron 8200 | P4 | 1.7GHz | 128MB | 30GB | 32MB Geforce4 | 15.0\" TFT UXG € 2676,-

Of anders deze:

Gericom webgine 1130, 15"TFT, P3-1.1ghz, 512mb, CDRW-DVD, 30GB, win XP € 2111,-

Of deze:

Sony Vaio FX605 AMD XP1500+\ 256MB\ 20 GB\CDRW+ DVD\ Modem\ Lan\ WinXP Home,15" € 2399,-

Uit deze 3 zou ik een keuze maken.. En zeker met de bovenste zal je zeker wat langer plezier hebben dan met de andere. (Ook al heeft die Sony ook wel wat lekkers aan boord)

Verwijderd

deze?

Afbeeldingslocatie: http://a352.g.akamai.net/7/352/51/52986a5aabb101/www.apple.com/powerbook/images/indextop12062001.jpg

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 22:32
Nadeel van Sony:

Li-ion gaat maar 1 uur en 15 minuten max mee.

Voordeel van Compaq:

Li-ion gaat makkelijk 2 uur en 30 minuten mee

Compaq 2715 is een mooi model (kan je al niet meer bij compaq bestellen als shop. Groothandels hebben ze nog liggen. Opvolger staat namelijk alweer te trappelen!)

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Verwijderd

Topicstarter
Die dell had ik ook al bekeken ja,maar ik had van die verhalen gehorod dat er nog wat problemen zouden zijn met de mobile P4.
ik weet niet of die waar zijn (groot stroom verbruikt etc.) maar daarbij kijk ik liever even de kat uit de boom.
Gericom wordt lastig,aangezien ik me kan beperken tot een paar merken (Compaq en Toshiba kan ik wat korting op krijgen,dell kan ik ook krijgen,maar geen korting,dus das al iets minder).
Ik heb ook al wat toshiba's onder handen gehad en ik had op een of andere manier telkens een goedkoop gevoel in m'n handen. (of gewoon zwaar mishandelde laptops,kan ook)

Ook wsa mijn oog eerder op de Dell Inspiron 8100 gevallen,alleen deze is uit de handel gehaald..net toen ik hem wilde bestellen.....kon weer helemaal overnieuw beginnen te zoeken.. :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 23:49 schreef vries335 het volgende:
Compaq 2715 is een mooi model (kan je al niet meer bij compaq bestellen als shop. Groothandels hebben ze nog liggen. Opvolger staat namelijk alweer te trappelen!)
enig idee welke groothandels??? :?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op vrijdag 05 april 2002 23:49 schreef vries335 het volgende:
Nadeel van Sony:

Li-ion gaat maar 1 uur en 15 minuten max mee.

Voordeel van Compaq:

Li-ion gaat makkelijk 2 uur en 30 minuten mee

Ligt aan het model Sony dat je hebt, mijn accu gaat een uur mee onder winME maar trekt het een goede 2.5 uur onder win2000.

Maar als ik jou was zou ik een compaq kopen, vooral dat geluid in die dingen klinkt geweldig. (hebben JBS speakers oid, en die kunnen behoorlijk wat geluid produceren).

Verwijderd

KOOP GEEN TOSHIBA!

Das alles wat ik te zeggen heb :).
Pagina: 1