Verwijderd

Topicstarter
de Frontier Labs Nex II Digital Audio Player
is die verstandig om te nemen?
het gaat mij namelijk vooral om de prijs
€159 @ www.mp3man.nl dus....
iemand nog iets beterz/goedkopers?
of is het verstandig om deze te nemen?
[ik wil geen prijzen hoger als 160]
*ik heb een aparte topic geopend omdat ik hiero vooral over de Frontier Labs Nex II Digital Audio Player wil praten... en daarom vraag ik dit niet in 1 van de topics :)*

Verwijderd

ik heb hem ook en ben zeer tevreden ermee :)

Verwijderd

Topicstarter
Schop!?
:* niemand die kan helpen?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

lijkt me wel een mooi apparaat voor die prijs...

vergeet niet dat je er nog wel een CF kaart bij moet kopen en omdat je natuurlijk niet minder wil dan 128 MB, komt er wel weer 70 euro bij de prijs op...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 16:02 schreef Mooooody het volgende:
lijkt me wel een mooi apparaat voor die prijs...

vergeet niet dat je er nog wel een CF kaart bij moet kopen en omdat je natuurlijk niet minder wil dan 128 MB, komt er wel weer 70 euro bij de prijs op...
ik wil wel minder als 128 mb :P dus..... En MOET [!!!] ik er een CF kaart bij kopen??

Verwijderd

zoals ie daar staat zit er geen geheugen in... maar je moet nix hoor... jij niet ;)

koop er gewoon gelijk een IBM Microdrive van een gig bij - schiet t tenminste een beetje op ;)

Verwijderd

Ik heb icm met een 1 GB microdrive, erg fijn dingetje...
Er zijn meer topics erover geweest, waar ook mijn bevindingen te lezen zijn. (UTFS ;))

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 19:33 schreef ---X2--- het volgende:
Ik heb icm met een 1 GB microdrive, erg fijn dingetje...
Er zijn meer topics erover geweest, waar ook mijn bevindingen te lezen zijn. (UTFS ;))
RTFT [RTF topic :P]
*ik heb een aparte topic geopend omdat ik hiero vooral over de Frontier Labs Nex II Digital Audio Player wil praten... en daarom vraag ik dit niet in 1 van de topics:)*

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
ik zit er over te denken deze te kopen. AL meer ervaringen? hoe is de geluidskwaliteit en kan i tegen een stootje? als ik bv http://www.zdnet.com/supercenter/stories/overview/0,12069,478774,00.html lees twijfel ik

Verwijderd

ik heb een minidisk speler en dat is ook wel leuk...

Het enige nadeel is dat je niet zomaar kan copieren van HD naar MD, je moet gewoon opnemen, dus de nummers afspelen en opnemen met je MD speler...
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2670062300

dit is die van mij...

kost ongeveer 200 euro
Pagina: 1