Toon posts:

Marantz CD6000OSE moeite met Onderweg van Borsato

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag de verzamel-cd Onderweg van Marco Borsato gekocht. Terug in de auto meteen opgezet. Leuke CD, niks geen problemen.
Thuis in bovenstaande CD-speler gedaan. Nummer 1 speelt ook goed af, maar ik wil eigenlijk nummer 3 horen. Dus ik skip naar voren: ERROR.
Dit probleem doet zich dus bij nummer 2 t/m 5 voor. Precies in de regio waar op de CD zo'n streepje zit wat neem ik aan de kopieerbeveiliging is (Een cd begint toch aan de buitenkant?).
In m'n autoradio en op een goedkoop midisetje was dit niet het geval (In de PC speelt ie helemaal niet af, maar allé). Ik kan wel de hele CD beluisteren maar dan moet ik nummer voor nummer afspelen, skippen naar nr. 2-5 is uit den boze.
Met andere CD's heeft m'n Marantz geen problemen. Is dit gewoon een kut-cd en zal ik er mee teruggaan of is hier niets aan te doen (irritant)?

Verwijderd

Gewoon ermee terug gaan. Dit is niet normaal. Een cd begint aan de binnenkant dacht ik, dit is ook het geval met het branden.
Maar eigelijk geef ik je cd6000 groot gelijk, ik zou ook geen Marco Borsato cd afspelen als ik een cdspeler was, maar wie ben ik? ;) :D

Verwijderd

Ik heb idd al vaker gehoord dat er problemen zijn met die CD, sommige player hebben er gewoon moeite mee.
Ruilen heeft geen zin, want het komt door de beveiliging die overigens alleen in nummer 1 zit.

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Op vrijdag 05 april 2002 23:20 schreef Xanandu het volgende:
Gewoon ermee terug gaan. Dit is niet normaal. Een cd begint aan de binnenkant dacht ik, dit is ook het geval met het branden.
Maar eigelijk geef ik je cd6000 groot gelijk, ik zou ook geen Marco Borsato cd afspelen als ik een cdspeler was, maar wie ben ik? ;) :D
Hahaha :) Jaja...lekker audiofiel die marco ;)

Maar ik heb zelf ook een cd6000, ik gebruik hem als loopwerk, en ik krijg ook bij elke handeling die ook maar iets moeite kost voor die speler ERROR.... Ding gaat er dus ook uit binnenkort >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem toch maar aan m'n broertje verpatst en gegokt dat de 2CD-versie dit probleem niet heeft. En voila, niks geen problemen meer.

Verwijderd

Mijn cd speler zou ook geen Marco Borsato cd draaien hoor. Die zou die resoluut weigeren.... Zo heb ik hem wel opgevoed..
:P

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:25

tweakerbee

dus..?

Gewoon rippen met EAC en vervolgens de beveiliging eruit slopen. Heb je geen gezeik meer met spelers. :)

You can't have everything. Where would you put it?

Pagina: 1