Nieuwe PC, Audigy wil niet werken.

Pagina: 1
Acties:

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Hoi, even voor de duidelijkheid, de kaart deed het eerst gewoon wel in mijn vorige computer. Vanaf nu kloppen mijn sys specs in mijn sig hier onderaan.

Maar nu ik die Audigy kaart wil instaleren lukt hiet niet.

* Ik heb geen orginele Audigy CD hier liggen, die ben ik ineens kwijt geraakt. :'( .

Nu heb ik die laatste update van internet afgehaald. En uitgepakt in een map. Als ik nu op setup dubbelklik, vraagt ie om de orginele CD. Die heb ik dus niet.

Nu heb ik via deze computer geprobeert de kaart te instaleren, maar dan vraagt ie continue naar bestanden, hij kan ze niet vinden. [ terwijl hij het op de vorige computer wel deed.]

Nu zit ik dus met een probleem, kunnen jullie mij helpen?

Waarom kanmoet Windows XP ineens de drivers niet meer vinden?

w00t

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 22:28 schreef Robbie007 het volgende:
Maar nu ik die Audigy kaart wil instaleren lukt hiet niet.

* Ik heb geen orginele Audigy CD hier liggen, die ben ik ineens kwijt geraakt. :'( .

Nu heb ik die laatste update van internet afgehaald. En uitgepakt in een map. Als ik nu op setup dubbelklik, vraagt ie om de orginele CD. Die heb ik dus niet.
De volledige drivers installeren.
Als je wilt "updaten" dan moet je wel iets hebben om up te daten he :+

Ik kijk wel ff voor een linkje voor je

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:38
Als je je cd kwijt bent kun je een nieuwe bestellen bij Creative. Kost je 3 euro (inclusief verzendkosten), en je hebt er een credit card voor nodig. Een voordeel: op de cd die je krijgt staan de meest recente drivers, dus een webupdate is niet meer nodig...

• FireStarter
Welke bestanden heeft Windows dan nodig? Anders kan je net zogoed even die bestanden online gooien. Vind het soiso al heel raar dat je geen volledige drivers kan downloaden..

w00t

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 22:36 schreef Robbie007 het volgende:
Welke bestanden heeft Windows dan nodig? Anders kan je net zogoed even die bestanden online gooien. Vind het soiso al heel raar dat je geen volledige drivers kan downloaden..
Misschien dat er veel worden gejat :?
En dat mensen dan cd's willen hebben ofzo...
Maarja, die cd's kosten hun ook geld.
Maar drivers beschikbaar stellen is wel zo handig, niet alleen updates |:(
Was eerst volgens mij ook niet :(

Verwijderd

ftp://62.189.242.188/
kijk daar effe misschien staat er wat bij voor je

Verwijderd

Opgelost Robbie 007?

• FireStarter
Nee, Windows wil contineu naar de driver cache map gaan, waarom dit is weet ik niet.

Ben de CD al 3 maanden kwijt, en op de vorige PC ging het gewoon goed. :'( alleen bij deze niet.

Waar zou dit aan liggen?

Zijn hier mensen die de orginele cd hebben liggen?

w00t

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 22:50 schreef Robbie007 het volgende:
Nee,
|:(

Want :?

• FireStarter
Replay, en heb hier nog wel een 1 dag oude Sennheiser HD 580 liggen dus haast is er ook bij :D .

w00t

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 22:53 schreef Robbie007 het volgende:
Replay, en heb hier nog wel een 1 dag oude Sennheiser HD 580 liggen dus haast is er ook bij :D .
Wees ff duidelijk of open geen topic |:(
Zo kan je niet geholpen worden met van die vage replye's.

edit:

Toen ik quotte, stond er dat jij alleen replay had getypt... raar :?

De files op die FTP, heb je daar al iets mee gedaan?
Zo ja, resultaat??
Zo nee, waarom niet :+

• FireStarter
Oke, zal ff rustig doen :P .

Al die bestanden van die FTP servers zijn allemaal updates, allemaal. Als ik op de bestanden klik krijg ik een instal menu te zien, met balkje met 100%.

Searching for installed components.

En dan : This website update requires you to pre-instal the SB audigy from the original CD. This cd is bundled [niet dus :P ] by your sound card, Setup will exit now.

En als ik dus via de hardware wizard probeer de kaart te installeren, doet hij het ook niet. Want dan gaat ie ineens naar bestanden vragen. Dit probleem had ik dus eerst niet, en nu ineens wel.

Erg leuke overstap Intel >> AMD.

w00t

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 23:00 schreef Robbie007 het volgende:
Erg leuke overstap Intel >> AMD.
Dat heeft er dus niets mee te maken.

Ik denk dat je of die cd moet bestellen voor 3 euro, of iemand bereid moet vinden hier op GoT die zn audigy cd op een ftp gooit voor je :)

• FireStarter
Ik hoop het ook :+ . Weet ook helemaal niemand die dat CDtje thuis heeft. Ik snap er ook niets van waar die is gebleven.

w00t

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik wil die audigy cd zowiezo wel een keer mirroren... Gezeik van creative drivers altijd :(

Je MOET trouwens wel ergens drivers kunnen vinden hoor...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 23:08 schreef JvS het volgende:
Ik wil die audigy cd zowiezo wel een keer mirroren... Gezeik van creative drivers altijd :(

Je MOET trouwens wel ergens drivers kunnen vinden hoor...
Creative? Niets.... :r
FF googlen :)

edit:

drivers coming up :D :Y)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

heb je hier wat aan?
http://tweakers.net/~crew/JvS/zooi/liveware3_win9x.rar
http://tweakers.net/~crew/JvS/zooi/liveware3_winme.rar
Liveware voor XP kan je in de meuktracker vinden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

AMD zijn schuld is het niet btw, alleen die van jouw dat je die cd kwijt bent..

Wat je moet doen is het volgende, draai de update wacht tot ie met de foutmelding komt en dan.....

ga zoeken in je windows/temp folder of \Documents and Settings\Jouwgebruikersnaam\Local Settings\Temp, daar heeft de setup van de update de benodigde bestanden neergezet, deze kopieer je naar een andere dir en voila, als de je het update progje afsluit dan delete ie de temp files maar die heb je gekopieerd!! Kan zijn dat je nog cab files moet uitpakken maar de drivers heb je in ieder geval.

En dan, mocht je dat niet weten, naar apperaatbeheer, pci multimedia controller, update driver en verwijzen naar het mapje waar je ze ingezet hebt.

klaar :)

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 23:12 schreef RawPeanut iets:
Drivers zitten toch meestal in cab files :?
En als hij zichzelf gaat updaten, dan kan je hem verwijzen naar zn eigen files :?
Maw je update hem via een omweg met zijn eigen files ofzo :P

• FireStarter
AAAAAAh mijn oren mijn oren.

Ik zal omschrijven wat er gebeurde. Had al wat nummers aan staan. En ineens komt er een ballonnetje onderaan apparaat is klaar voor gebruik, maar had mijn stereoinstallatie vol open staan. Mijn ouders helemaal kwaad wakker gemaakt :+ .

Nou ik dacht dat je bij Windows XP niet van die Me problemen zou tegenkomen, wel dus. Hij doet het ineens.

BTW bedankt voor alle snelle reacties, maar ... ja wat valt hier op te zeggen :) .

w00t

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

blij dat het werkt, audigy is super, plezier

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 23:15 schreef Robbie007 een Windows Wonder >:):
Kan je voor het topic misschien ook duidelijk proberen te maken wat je gedaan hebt?
Misschien was je wel ergens mee bezig, en was dat de oplossing.

XP werkt niet "vanzelf" spontaan met drivers die je niet had enzo. :)

Verwijderd

• FireStarter
Wat ik gedaan had?

Gewoon continue nieuwe hardware toevoegen. Again and again.

En opeens pakte hij hem wel. Maargoed mijn stereo stond vol open. En Winamp deed al draaien terwijl dat vreemd is want meestal wanneer er geen afspeelapparaten zijn houd Winamp zich eigen ook stil. En toen schoten mijn ouders wakker. :D

Is wel lekker zo'n systeem als het helemaal werkt.

w00t

Verwijderd

En mocht je alsnog een kopietje van de originele cd willen hebben, meel me dan maar ff ofzo, dan komt dat wel in orde. :)
Pagina: 1