Toon posts:

SL75 DRV2 USB bracket

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus het SL75 DRV2 moederbordje van soltek, maar kreeg er jammergenoeg geen usb-brackets bij, terwijl er wel extra connecties zijn op het moederbord. Mijn vraag is nu welke usb brackets moet ik erbij halen en waar kan ik deze bestellen? Of zijn er standaard usb-brackets?

Verwijderd

lijkt me dat je soltek nederland eens moet bellen

SOUL TECHNOLOGY EUROPE B.V. (SALES & SERVICE CENTER VOOR EUROPA)
Adres Hongkongstraat 55, 3047 BR, Rotterdam, Nederland.
Contactpersoon Krystale Jean
Tel 31-(0)10-245-7492
Fax 31-(0)10-245-7493
E-mail sales@soltekcomputer.nl
Website www.soltekcomputer.nl
www.soltek.de

alsjeblieft

Verwijderd

Topicstarter
ok, alsof ik dat niet al gedaan had. Ik had die lui van soltek op de cebit al gesproken, en dat waren "maar" van die marketing lui, en die wisten niet bijster veel van extra brackets. ze hadden me dus wel een e-mail adres gegeven van iemand bij soltek, maar die kon mij dus niet echt verder helpen (ik kon ze bij hun bestellen voor $15 per bracket en dan kwamen er nog shipping kosten bij) ik vroeg me gewoon af of er nog andere mensen zijn met hetzelfde moederbord, en of deze mensen dan nog zo'n extra bracket erbij hebben gekocht of gekregen, snappie?

Verwijderd

Heb zelfde mobo, geen bracketje erbij inderdaad.
Maarreh wat doe je moeilijk over een 'standaard bracket' ? Die plaatjes zijn best wel een standaard maat vind je niet, USB is een standaard, wat kan er nog foutgaan :)
eurootje of 10/15 zal je overal wel kwijt zijn, die prut is nou eenmaal altijd zwaar overprijsd als je het los koopt :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff die manual doorgelezen en kwam dit plaatje tegen,

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/landschoot/usb.bmp

verder gezocht in de pricewatch maar dat was een bracket voor een epox moederbord met een 5-pins aansluiting, er is dus degelijk verschil in. Ik hoop ook m'n dealer gemailed maar die kon die brackets ook niet bestellen.

Weet iemand waar ik dit soort brackets kan kopen? Ik zoek me rot maar kan dus ECHT niks vinden. Ik wil best wel 10 euro betalen maar $15 (en dan komen er nog shipping kosten bij) vind ik too much, snappie? Het kan toch wel goedkoper?

Verwijderd

wat is Abit goed zeg, die leveren die dingen er tenminste erbij.

maar gewoon leverancier contacteren. of ff kijken welke pin wat is en zelf eentje in elkaar toveren.

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 21:17
Ik dacht dat ik nog wel een paar van die bracketjes had. Maar nee dus. Uhm gezien jou plaatje, gebruikt soltek gewoon de standaard bracketjes.. Verkrijgbaar bij elke elecboer.. Ik zal nog ff zoeken, heb er mischien ergens nog wel 1. Tegen verzendkosten mag je uhm dan hebben.. :)

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als het goed is zit er in de doos een formulier waarin je naam, adres, studierichting, jaarlijks inkomen e.d. moet invullen.
Stuur die naar soltek en je krijgt je bracket er voor terug.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet zo'n formulier gehad, zat ook niet bij de manual in, net gechecked, heb jij wel zo'n formulier gehad dan? Beetje raar dat dat dan niet bij mij in de doos zit....

AttiX zou relakst zijn als je er nog eentje had, mail me dan ff op landschoot@gmx.net, k?

Verwijderd

Heb vandaag een Soltek mobo binnen gekregen met een Usb bracket , en aangezien ik toch een usb hub hem denk ik dat ik hem niet nodig heb.

Hetzelfde bracket als op de plaatjes.

How much?? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet hoeveel die dingen kosten, dus da's moeilijk, wat kost zo'n ding ongeveer? 6/7 euro ofzo :?
Pagina: 1