Coating Remover ?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Ik heb onlangs mijn coating van mijn monitor verkracht :(
Er zaten 3 krassen op mijn beeldscherm dus ik d8 dat ik die wel weg kon halen met displex, maar displez haalde wat meer weg dan alleen die krassen :( Ik heb nu een lichte vlek (dus het beeld is daar lichter= coating eraf) nu wil ik alles eraf halen met wat kan je dat simpel doen? Ik ga nu niet boenen met displex heb je niet een andere middel waarmee je het makkelijk eraf kan halen ?

Het is trouwens een Dell p 791

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
haal je coating er niet af, dat is slecht vor je monitor , en jezelf, die coating houd ook strling tegen, etc,

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

coating laten zitten, tenzij je graag bij Kentucky fried Tweaker eet

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
hmmmm hoe kan ik het dan fixen nieuwe coating ergens te koop ?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op vrijdag 05 april 2002 23:11 schreef B0MBACI het volgende:
hmmmm hoe kan ik het dan fixen nieuwe coating ergens te koop ?
helaas pindakaas, is niet te fixen...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Dat die coating straling tegenhoudt is BULLSHIT!!!!
Bel Iiyama of Eizo hier maar over. Dat is dus klinklare onzin. Die coating is een anti-reflectie laag. Als die coating straling tegen zou houden zou de coating veel harder zijn en minder gevoelig voor kleine stootjes.
Wel even nadenken voordat je wat zegt.

Verwijderd

Die coating is idd alleen antireflectie en het verhoogt het contrast, doordat hij het beeld verdonkert lijkt dat in elk geval zo, maar als je hem in de schaduw zet of zo'n glazen ding tegen reflectie koopt, moet hij zonder coating gewoon werken. Als je hem echter in fel licht hebt staan heeft hij meer weg van een spiegel dan een monitor.....

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
DUs het eraf halen kan geen kwaad, maar hoe haal ik het dan weg ??

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik weet het niet zeker, maar als je bijv glasex bij een iiyama probeert haal je de coating eraf. Bij een LG heeft het juist weer geen effect behalve dat het schoon wordt ;)

Verwijderd

Bij een Iiyama haal je met Glassex de coating er helemaal niet af. Onzin. Op den duur zou het slecht voor de coating kunnen zijn, maar dan heb je over minstens 10.000 poetsbeurten met dit spul. Bel maar naar TD Iiyama.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op zondag 07 april 2002 20:09 schreef Eizo het volgende:
Bij een Iiyama haal je met Glassex de coating er helemaal niet af. Onzin. Op den duur zou het slecht voor de coating kunnen zijn, maar dan heb je over minstens 10.000 poetsbeurten met dit spul. Bel maar naar TD Iiyama.
aha, da's mooi om te weten. ik gebruik altijd glassex. werkt echt super, beeld ziet er gelijk 10x beter uit :)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zondag 07 april 2002 20:23 schreef weareborg het volgende:

[..]

aha, da's mooi om te weten. ik gebruik altijd glassex. werkt echt super, beeld ziet er gelijk 10x beter uit :)
Welke monitor heb je, zie het niet staan in sig ;) Mooie naam btw ;)
Pagina: 1