heej mensen ik weet dat ie niet echt heel erg gemod is.. maar k ben er toch al best stots op 
k heb er onderhand wieltjes onder

verder heb ik een leuk baybusje die m'n fans uit kan schaken of op 7 of op 12 volt kan laten draaien

ik heb nog 1 schakelaartje over daar wil ik 2 outtake fans achter bij m'n cpu aan hangen ... maarja eerst dremelen ...
hier de fans die eraan hangen (achter met grill ... vink wel strak staan die dingen
)

owhja ik heb er ook nog rouded cables in (maar dat had je al gezien)
ik wil binnen kort m'n case gaan spuiten .. maar k weet nog niet welke kleur ... iemand suggesties ??
greetzzz Speedy
p.s. om meer shit van m'n pc / casemod (hoe m'n kast eruitzag onder 't modden & hoe de rest erbij lag (werkend uiteraard
) / werkplekkie te zien --> http://members.home.nl/hplos/Comp/
k heb er onderhand wieltjes onder
verder heb ik een leuk baybusje die m'n fans uit kan schaken of op 7 of op 12 volt kan laten draaien

ik heb nog 1 schakelaartje over daar wil ik 2 outtake fans achter bij m'n cpu aan hangen ... maarja eerst dremelen ...
owhja ik heb er ook nog rouded cables in (maar dat had je al gezien)
ik wil binnen kort m'n case gaan spuiten .. maar k weet nog niet welke kleur ... iemand suggesties ??
greetzzz Speedy
p.s. om meer shit van m'n pc / casemod (hoe m'n kast eruitzag onder 't modden & hoe de rest erbij lag (werkend uiteraard