Op vrijdag 05 april 2002 22:11 schreef aladdin_34 het volgende:
Tja dan weet ik het ook niet! Vooral de shooters moeten toch een kick ( letterlijk ) geven met zo' n ding !

Probeer anders eens vlieg- en schietspelletjes!
Schietspelletjes zijn toch shooters?
Anyway, als je wilt racen, dan zit je wel goed. Vrijwel ieder spel dat in '98 of later is gemaakt, ondersteunt FFB. Het ene spel levert wat betere effecten dan het andere, maar het werkt wel bijna overal.
Wat betreft flightsims weet ik het niet zo goed, maar ik zou eerder afgaan op de kwaliteiten van een flightsim als dusdanig, dan kijken of het FFB al dan niet ondersteunt. Goede flightsims zijn FS2002, Falcon 4.0, Flanker 2.5, IL-2 Sturmovik en Combat Flight Simulator 2. Of die allemaal FFB ondersteunen weet ik zo niet.
Verder is een joystick voor geen enkel genre bruikbaar. Zeker niet voor alles waar geweren en pistolen aan te pas komen. Ongetwijfeld zijn er van die gasten die beweren nooit meer anders te willen, maar dat is echt onzin. Vliegen gaat perfect met een joystick, racen kun je altijd nog beter met je keyboard doen, maar als je perse je stick wilt gebruiken, kan het.
Voor de rest gewoon je rampplank gebruiken (of een stuur kopen).
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.