Het Abit AT7 (MAX) topic

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
We konden al eerder op T.net wat info vinden, maar nu kunnen we zeggen dat de Abit AT7 er is:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1016040163.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/akiba/hotline/20020406/image/nat71.jpg

oudere versie (pre-sample)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1016107204.jpg

nog meer pics: hier

3 PCI sloten valt natuurlijk meteen op, en de KT333 chipset. Gaat het wat worden?? Een soort nForce bord? Voor een prijs van 225 is het denk ik wel wat aan de dure kant, maar die prijs zal toch wel snel zakken.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Net zo duuuuuur , jezuz een Asus A7v333 bordje heb je al voor onder de 200 euro en daar zitten wel wat meer dan drie pci sloten op :r

Hoezo vergelijk je hem met een Nforce chip??

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 21:31 schreef Shaggy het volgende:
Net zo duuuuuur , jezuz een Asus A7v333 bordje heb je al voor onder de 200 euro en daar zitten wel wat meer dan drie pci sloten op :r

Hoezo vergelijk je hem met een Nforce chip??
Naja, vergeleken het aantal PCI sloten en van alles onboard is het net een nForce bordje. Alleen andere chipset een geen geintegreerde graphics tjip.

The trade of the tools

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 21:33 schreef silentsnow het volgende:

[..]

Naja, vergeleken het aantal PCI sloten en van alles onboard is het net een nForce bordje. Alleen andere chipset een geen geintegreerde graphics tjip.
Oke ik snap het.

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Ik vind hem wel heel relax hoor en 3 pci sloten heb ik niet eens nodig :D Wel kewl zijn de 4 geheugen banken en lekker veel ruimte onder je AGP en zo te zien heeft ie ook RAID :)

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 21:42 schreef kutkip het volgende:
Ik vind hem wel heel relax hoor en 3 pci sloten heb ik niet eens nodig :D Wel kewl zijn de 4 geheugen banken en lekker veel ruimte onder je AGP en zo te zien heeft ie ook RAID :)
Ruimte voor 8 Raid schijven en 4 gewone schijfjes.

The trade of the tools

Verwijderd

[weinig constructieve opmerking waarschuwing]

woei en weer een vet mooi moederbord van Abit :)

[/weinig constructieve opmerking waarschuwing]

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:21
RIAD, 4 of 6 kanaals audio, 2 optische uitgangen, USB, Firewire, misschien ook nog LAN...

Heb je dan meer dan 3 PCI slots nodig? Je kunt ze toch niet altijd tegelijk gebruiken bij VIA, je hebt maar een paar IRQs. Misschien dat je ze nu wel fatsoenlijk alle 4 kunt gebruiken :)

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
Hij is overigens al te koop op diverse locaties! Voor een prijs van +/- $175

Link

edit:

ETA April 9th :P

The trade of the tools

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

eigenlijk zit alles all onboard (firewire, lan, audio) deze gebruiken natuurlijk ook de PCI bus en daarvoor is geen extra slot vrijgelaten.
ik denk dat het nog moeilijk wordt om die sloten gevuld te krijgen, zonder dingen dubbel erin te zetten.

TVkaartje, DVkaart.... ehh, de rest heeft hij eigenlijk al.

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
Woei, hij is er:

http://queen.pricewatch.com/search/search.idq?ne=37456&l=37410&CiCodePage=Windows-1252&cr=AT7&qc=%22AT7%22*

Als je goed kijkt, kan je het mobo al voor onder de €200 kopen !

The trade of the tools

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik mis een paralelle poort voor mijn HP deskjet 400 printer. (dat ding voldoet aan mijn eisen, dus waarom zou ik hem vervangen?)

verder zou ik er graag 1 of 2 pci sloten bij hebben

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• Leon_The_Pro
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08-2023
Prima bordje volgens mij. Processor en koelertje erop, cd-rom spelertje en een harde schijf en je hebt een ideale 2e pc (voor als je zusje wil emailen als jij weer 's op tweakers.net zit :) ), proxyserver of een divx-bak. Ik gebruik nu 2 pci sloten voor m'n netwerk kaart en m'n geluidskaart. Die worden dan allebei overbodig dus ik heb niets eens een pci slot nodig...Hij lijkt wel duur maar dat is ie eigenlijk niet...Ik ga alvast ff kijken of het wat is voor een nieuw systeem. Laat die reviews maar komen! :9

"Failure isn't about falling down, Failure is staying down"

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
http://www.tweakers.net/nieuws/21409
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
Stuff That Kicks Ass:
The most innovative board we've seen in quite some time 

12 IDE drives? Oh hell yeah! 

10 USB ports 

Abit gives us a kick in the rear to move on to the next generation 

Amazing tweaking and overclocking capabilities 

Most likely the fastest AthlonXP motherboard around 

MediaXP kicks ass! 

USB 2.0 kicks ass! 

FireWire kicks ass! 

Everything you REALLY need is integrated
Stuff That Sucks:
CPU Socket is very poorly placed 

Abit's choice of onboard audio is questionable 

People with legacy parts are SOL 

Extremely high priced
Final Score - 98%

Als ze nog ff aan die prijs werken, dan is dit een zeer geslaagd bordje :)

The trade of the tools

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:02

justifire

Shut up and squat !!

Heb hem besteld en ben erg benieuwd ,koste me wel meteen een nieuw keyboard, beetje stom dat ze er geen ps/2 opzetten, zijn toch mensen zat die dat gebruiken (denk iedereen wel)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 12:30
Op zaterdag 13 april 2002 18:58 schreef justifire het volgende:
Heb hem besteld en ben erg benieuwd ,koste me wel meteen een nieuw keyboard, beetje stom dat ze er geen ps/2 opzetten, zijn toch mensen zat die dat gebruiken (denk iedereen wel)
Ik niet hoor alleen USB no ps/2 meer.

Maar dat wou Abit ook juist al die oude shit weg en een bord met alleen usb en firewire ed.

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
mijn keyboard heeft zowel een USB als PS/2 kabel. Het is zo'n kabel die aan het einde in tweeen splitst, een in USB en een in PS/2. Zit er wel gaar uit, maar werkt goed.

The trade of the tools

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Hmmz, kheb een draadloos Logitech keyboard met alleen PS/2 aansluiting, no way dat ik die weg doe :Y)

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Ik ben dat gezuer over ps/2, parallele poorten en ISA een beetje zat. Er zijn nog genoeg andere borden te koop voor mensen die graag oude rommel blijven gebruiken, maar ik wil graag vooruit, en zoveel mogelijk van die oude legacy zooi af.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:05
Hmz, nog altijd hetzelfde brakke koelertje wat ook op de KT7 zit :?

Verwijderd

Moet die AT7 nou de KT333 vervanger zijn van de KR7a alleen dan met onboard troep?

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 18:22 schreef NoStra het volgende:
Moet die AT7 nou de KT333 vervanger zijn van de KR7a alleen dan met onboard troep?
Das nog maar de vraag. Ik denk wel dat dit bord de trend gaat zetten ivm het aantal PCI sloten. Wellicht wordt Abit's volgende bord een KT400, mits deze chipset snel op de markt komt.

The trade of the tools

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 14:32 schreef Zer0 het volgende:
Ik ben dat gezuer over ps/2, parallele poorten en ISA een beetje zat. Er zijn nog genoeg andere borden te koop voor mensen die graag oude rommel blijven gebruiken, maar ik wil graag vooruit, en zoveel mogelijk van die oude legacy zooi af.
Euh duderino, ik weet niet maar ik vind ps/2 nou nog niet echt legacy ofzo. Zoals een wijs tweaker ooit eens zei: Why change a working concept if it does not give improvement.

Ik bedoel, zie jij 1 voordeel van USB keyboards boven PS/2 keyboards???

Verwijderd

Ja wat moet je ervan zeggen,

Ik vind het toch jammer dat ze een board uitbrengen met alles erop en eraan, firewire ed ok, maar audio .....nehh:?
zoiets laat je over aan de wensen van de gebruiker daar zit
zoveel verschil in. Dat ze dit in een verder stadium doen als een alternatief ok maar als eerste release van een board...ik weet 't niet, geef mij maar gewoon 6 pci'tjes!
Tevens vind ik ps2 nou geen overbodige luxe, dit houd de boel wel compatible en vormt een kleinere belasting voor het systeem, ik zou zelf nog geen usb voor mijn keys en muis gebruiken omdit mijn realtime proggies beinvloed.(8>

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Op dinsdag 16 april 2002 00:58 schreef Fallen Angel het volgende:

[..]

Euh duderino, ik weet niet maar ik vind ps/2 nou nog niet echt legacy ofzo. Zoals een wijs tweaker ooit eens zei: Why change a working concept if it does not give improvement.

PS/2 gebruikt 1 IRQ voor 2 devices, USB gebruikt 1 IRQ per controller, waar 127 devices aan kunnen, en in tegenstyelling tot wat anderen beweren, het gebruikt dus minder resources.

En waarom een werkend concept wijzigen.... vooruitgang heet dat, het concept kan best werken, maar dat betekend niet dat er geen betere conceptenen zijn. Wat doen al die "tweakers" anders met waterkoeling, luchtkoeling is toch een werkend concept? Ik vind degene die die mooie uitspraak gedaan heeft absoluut een slechte "tweaker"

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op dinsdag 16 april 2002 00:58 schreef Fallen Angel het volgende:
Een ander voordeel: USB is hotpluggable.
Ik heb ooit cola over een PS/2 keyboard heen gegooid en trok meteen de keyboard van de computer weg. Toen had ik maar tijdelijk een PS/2 toetsenbord van de server geleend, in afwachting tot het gemorste toetsenbord is opgedroogd. Maar de computer liep vast op het moment dat ik de andere PS/2 keyboard inplugde. Erg vervelend als je bijvoorbeeld een paar belangrijke documenten open hebt staan en ze nog niet hebt opgeslagen.. :{

Nu heb ik een USB toetsenbord van IBM. Echt een fijn ding. Daar zit ook een 2 poorts USB Hub in. Ook dat is heel fijn. Handig als je effe snel iets op wil aansluiten zonder dat je je kop achter een bigtower moet duwen.. ;)

Ontopic: de AT7 is zeker een lekker ding :)

• Palmboom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 13:47
geil bordje, firewire onboard is wel erg vet icm digicamcorder...

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Vaag, ik kan m'n PS/2 toetsenbord hot-swappen...dus dat voordeel van usb boven ps2 wat jij noemt geld bij mij niet :)

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Sommige ps/2 poorten zijn idd hotplugable, alleen zul je vrijwel nergens officiele ondersteuning vinden, dus werkt het niet meer... pech..
IBM TP600 heeft ook zo een "hot-plugable" ps/2 poort, die iedereen ook zo gebruikt voor zn muis. Defecte ps/2 poorten is hier dan ook nummer 2 op de defectenlijst. (nummer 1 is de hdd, gewoon je notebook in je tas pleuren als hij nog aan het afsluiten is :))

Verwijderd

USB toetsenbord is ideale beveiliging voor zo'n pc. Lekker ontspannen achter de pc. Als je weggaat toetsenbord meenemen en pc aanlaten. Niemand die nog met de pc kan werken dan (usb toetsenborden zijn niet zo wijdverspreid)

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 18:36 schreef BBL the 2nd het volgende:
USB toetsenbord is ideale beveiliging voor zo'n pc. Lekker ontspannen achter de pc. Als je weggaat toetsenbord meenemen en pc aanlaten. Niemand die nog met de pc kan werken dan (usb toetsenborden zijn niet zo wijdverspreid)
Als iedereen over een aantal maanden z'n bord heeft.

Dan zijn er ook zat van deze keyboards
>:)

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 18:52 schreef ac-DC het volgende:

[..]

Als iedereen over een aantal maanden z'n bord heeft.

Dan zijn er ook zat van deze keyboards
>:)
dan bouwen ze er een vinger-afdruk indicator op, zoals op sommige laptops [Mycom] nu.

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:17
blijft boeiend hoe een Topic over een Abit bordje verdergaat in een dicussie over ps/2 en usb keyboards. :)

maar ff ontopic. Dit is dus echt wel een heerlijk mobootje. Eindelijk zoveel onboard dat je van al die conflicterende rot pci kaartjes af bent. Ben alleen wel heel benieuwd wat ik me precies voor moet stellen bij dat 6 kanaals geluid wat erop zit. Als dat van een beetje kwaliteit is, is dat zeker een mooie feature.

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Helaas, het zijn niet de PCI kaarten die conflicteren, maar de PCI-devices op de bus. En die geintergeerde devices hebben net zo hard een IRQ/geheugen-adres nodig als losse kaarten.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
Nou dit ding zal iig NOOIT de Abit KR7A voor bijgaan met al die onboard sjit ...

En de KT333a is alleen maar een verkoopstunt. Dus is het volgens mij niet de moeite om te upgraden ... maja dat vindt ik ;) (en ik bekijk het vanuit de tweak/oc hoek)

Als je een simpel en makkelijk PC-tje zoekt, dan is dit ding wel wat je zoekt. En de sjit die onboard zit is niet zo slecht dan.

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

LAN onboard? Wat voor chipset wordt daar voor gebruikt? Is die kwalitatief beter dan mijn huidige 3Com 3C905TX? Zo niet, is deze uit te schakelen in de BIOS? (Het BIOS? de BIOS? wat is het eigenlijk?).

Onboard sound? Is die beter of slechter dan mijn huidige SB Live!? En is deze ook uit te schakelen in de BIOS?

Hmm verder heb ik niet zoveel PCI kaarten in mijn huidige systeem:

1x SB Live!
1x 3C905TX
1x NCR810-SCSII

.. Dus met die 3 sloten kom ik wel uit :)

12 IDE drivers? Heilige Maria! Dat is inderdaad NIET verkeerd! :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 12:10 schreef tazzman het volgende:
LAN onboard? Wat voor chipset wordt daar voor gebruikt? Is die kwalitatief beter dan mijn huidige 3Com 3C905TX? Zo niet, is deze uit te schakelen in de BIOS? (Het BIOS? de BIOS? wat is het eigenlijk?).
100MBit aan boord! Kan je je huidige netwerkkaart dus door de plee spoelen :) Nee hoor, je kan de onboard gewoon uitschakelen en je huidige in het PCI slot duwen en gebruiken.
Onboard sound? Is die beter of slechter dan mijn huidige SB Live!? En is deze ook uit te schakelen in de BIOS?
De onboard chip ondersteund 5.1. Ik weet verder niet hoe de kwaliteit te vergelijken is het de SB Live!
Hmm verder heb ik niet zoveel PCI kaarten in mijn huidige systeem:

1x SB Live!
1x 3C905TX
1x NCR810-SCSII

.. Dus met die 3 sloten kom ik wel uit :)

12 IDE drivers? Heilige Maria! Dat is inderdaad NIET verkeerd! :)
een lekkere raid-0 met 12 80GB schijven :P

The trade of the tools

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op vrijdag 05 april 2002 22:03 schreef _JGC_ het volgende:
RIAD, 4 of 6 kanaals audio, 2 optische uitgangen, USB, Firewire, misschien ook nog LAN...

Heb je dan meer dan 3 PCI slots nodig? Je kunt ze toch niet altijd tegelijk gebruiken bij VIA, je hebt maar een paar IRQs. Misschien dat je ze nu wel fatsoenlijk alle 4 kunt gebruiken :)
Hahaha :D :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Ik ga niet de AT7 kopen, maar wacht nog even op de AT7E, die heeft geen Firewire en geen RAID, maar is wel eurotje of 40 goedkoper.

Die Raid heb ik niet nodig, koop liever een snelle schijf( WD 1200BJ :9~ ) dan dat ik me aan een RAID0 config waag. RAID is namelijk alleen echt intressant als je echt met grote files werkt. Met gamen etc maakt is het juist langzamer en geeft conflicten. Plus dat het veel minder betrouwbaar is.
Firewire gebruik ik ook niet, geen digitale videocamera en die zal er ook neit snel komen.

Het geluid van Realtek ALC650 is aardig goed. het is beste onboard sound van dit moment(schijnt beter te klinken dan C-Media etc) verder is de 5.1 ondersteuning goed en ondersteund de kaart ook bijv EAX 2.0. Goed bruikbaar dus!

De onboard NIC is zeker ook van goede kwaliteit en tjah waarom zou je dien dan niet gebruiken.

Dus al met al wordt die AT7E met een prijs van ongeveer 170 euro een lekker bordje. met veel value.

• Termi
  • Laatst online: 12:02
Het wordt NIET mijn board :(, als ik 4 extra ide kanalen wil koop ik wel een HARDWARE matige ide controller :), die doet het wel wat beter ;).

Daarnaast zie ik GEEN een tweaker in de winkel zeggen : "Graag een Abit At7-Max en 12x WD 120 GIG."" Das dan heel wat.""...

Opzich heb ik alles liever onboard, mocht er iets niet met iets compatible zijn, tjah dan kost het je wel 1 van je 3 pci sloten.

3 Pci sloten is wel zeer weinig -> Oké je hebt wel alles onboard, maar meestal is onboard :r ...

Maar goed, als mensen de Abit AT7-MAX willen kopen moeten ze het zelf maar weten.

Ik vind het jammer :'( dat Abit zo'n weg inslaat. Want het is vrij tot zeer gedurfd, geen com en lpt poorten + ps/2.
Je bent namelijk gemiddeld genomen wel 2 usb poorten kwijt voor je muis en toetsenbord...

• Zer0
  • Niet online

Zer0

http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/english/products_shortcut.jsp?pPRODUCT_TYPE=MotherBoard&pMODEL_NAME=KX7-333

Iedereen die de AT7 maar niks vind kan altijd nog voor de KX7-333 kiezen, met alle legacy zooi en veel pci sloten...

• Termi
  • Laatst online: 12:02
Ooohj mensen god heeft Abit gered >:)...

Alleen geen 4 ide poorten op raid controller :(.

Oooohj :9~, het kwijl loopt nu echt uit me bek : Abit dual board voor Athlon...

http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/english/products_shortcut.jsp?pPRODUCT_TYPE=MotherBoard&pMODEL_NAME=KX7-333

Afbeeldingslocatie: http://202.168.194.112/abit/upload/products/WA2A_pic1.jpg
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
ATX form factor
ATX form factor, dimension: 12 ?X9.6? 
ATX PSU compatible
CPU
Supports Dual 462-pin socket A AMD Athlon MP
AMD Athlon XP/ Athlon/ Duron processor 
3DNow! Professional Technology (72 instructions, full SSE compatibility
64K instruction and 64K data cache for a total of 128K L1 cache. 256K of integrated, on-chip L2 cache for a total of 384K full-speed, on-chip cache.
Support for 8-bit ECC 
DIP Switch for 100/133 MHz front side bus speed selection
Chipset
AMD 762(North Bridge), AMD 768(South Bridge)
Supports Ultra DMA100 IDE protocol 
Supports Advanced Configuration and Power Management Interface (ACPI) 
Dual point-to-point, high-speed 266MHz 1 AMD Athlon system bus (supporting up to two processors) 
PC21002 DDR (Double Data Rate) memory subsystem (supporting up to 4 GB of memory space) 
Memory
Four 184-pin DIMM sockets supporting DDR module PC 1600 & PC 2100
Supports up to 4GB , registered , ECC memory*
System BIOS
Award Plug and Play BIOS supports APM, DMI, and ACPI
Write-Protect Anti-Virus function, Wake on LAN by AWARD BIOS
2M-bit LPC Flash ROM
Multi I/O Functions
1 Floppy Port
2 channel of bus master IDE Ports
2 Serial /1 Parallel Port
PS/2 Keyboard and PS/2 Mouse Connectors 
RS 232C Phone Jack
4 USB Connectors
D-sub 15P Female Joystick/Midi
Extension Slot
Primary 66-MHz, 64-bit/32-bit PCI bus interface 
Secondary 33-MHz, 32-bit PCI bus interface 
Storage
EIDE storage interface supporting ATA-33, ATA-66, and ATA-100 modes
Graphic
AGP Pro 50 slot with AGP4X/2X support 
LAN 
10/100 base-T Ethernet (Intel 82559)
TCP/UDP checksum off-load capabilities
Supports ACPI & Alert on LAN
WfM 2.0 compliance 
System Management Bus (SMB) support for advanced management support 
Power management capabilities 
Advanced Configuration and Power Interface (ACPI) 1.20A, and PCI Power Management specifications compliance 
Hardware Protection
Winbond®W83627HF-AW hardware monitor
Overheat protection auto shut down
Over voltage protection auto shut down
Software
Norton Antivirus 2002
Winbond® Hardware Doctor
3Deep color
Adobe Acrobat Reader
Buzzsoft

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:24

Q-bone

Dusss...

sorry dat ik het topic weer open gooi, maar iik wou even vragen of er ook mensen zijn die een vmod hebben voor het geheugen! ik heb inmiddels al een vmod voor mijn cpu, maar me geheugen kan "maar" op 2.85 en dat moet toch echt hoger kunnen. reacties zijn welkom.

bla?

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:43
dit had je volgens mij best in een nieuw topic kunnen posten, heb je al gezocht op google naar een voltmod? misschien dat op www.xtremesystems.org een voltmod staat.
veel suc6
Pagina: 1