Toon posts:

Intelli Mouse Explorer v 3.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen dit muisje, bevalt prima, alleen één ding, als ik hem optil, 1 a 2 cm , en dan neer zet, trekt hij altijd naar een kant ( rechts )

Ik draai met XP, heb ook al nieuwe drivers geprobeerd, maar het blijft het zelfde.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt, of weet iemand raad ????

Patrick

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:50
Ik heb het iig nog nooit meegemaakt

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En heb je dit ook als je hem aansluit op bijvoorbeeld PS/2 i.p.v .USB?

Probeer hem desnoods ook even op een andere PC, doet hij daar hetzelfde zou ik terug gaan en je garanatie gebruiken (mits je die nog hebt :X).

Lees trouwens [topic=309815/1/150] eens door ;)

• Felix08
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:32
Ik heb er ook geen last van, zelfs als ik um wat hardhandig net zet/leg/gooi, dan blijft hij nog netjes op het goede plekje.

Wat ik wel hard is dat als je de muis op je PS/2 port aansluit dat mijn computer ging haperen als ik de software van de muis instaleerde. Nu op USB heb ik er geen last van.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
op wat voor ondergrond leg je hem neer dan?

kheb hier ook zon ding (sinds vandaag toevalligerwijs) die heeft niet die kuren,

A wise man's life is based around fuck you

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
Dat lag bij mij aan m'n muismat. Een andere eronder, en het was verholpen. Dus ik zou zeggen, probeer ook is een andere :).

PS m'n muis is aangesloten via de usb poort

Verwijderd

Topicstarter
Andere muis mat helpt niet, had hem op usb ook op ps/2 geprobeerd, hielp ook niet.

Viel mij ook op, als ik hem iets te hard neer zet en ik heb het bureau blad voor mij, gaat het menu los, als je op de rechtermuis klikt, dus er klopt iets niet.

Zit ik counter strike te spelen, loop ik met het mes, zet ik hem dan iets te hard neer, dan steek ik met het mes, en til ik dan de muis iets op, draai ik een kwart slag, zeer vervelend.

Ik heb de muis gekocht bij Alternate ( besteld ) heb hem nu een week, heb die lui ook al opgebeld, een service nummer, en hij zei tegen mij dat dat heel normaal was, gebeurde ook bij hem, ik vind dit niet normaal, heb hier voor de eerste ms intelli mouse gehad, en had die problemen nooit.

Dus dat wordt opsturen :(((
Ben hem een week kwijt, mooi klote.

Bedankt voor de reacties.

Patrick.
Pagina: 1