Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
diodes, zeker weten...
To be determined...
Dat zijn idd diodes.
Heb je daar ook de waardes van?
Heb je daar ook de waardes van?
Verwijderd
echt?Op vrijdag 05 april 2002 21:08 schreef Lomu het volgende:
aan de reacties te zien zal het wel een diode zijn
Verwijderd
Moet je er geen waarden van weten ofzo?
Ik heb laatst ergens een duidelijker schema gezien maar weet zo niet waar...
Dit werkt kut ! 
Koop gewoon een PSX TO USB convertor voor een 25 euro, en dan werkt alles wel, behalve de shock, ze claimen het wel, maar werkt niet...
Heb hier ook al 3 jaar zon ding,omdat die parr ombouw niet echt fijn werkte, en ik speciale drivers nodig had, en me parr poort miste
Die psx to usb convertor werkt echt heerlijk. Vooral als je een udlashock controller hebt, alles knoppen vrij te programeren, en word gezien als 4 assen en 16knoppen joystick, dus standaar onder win9x en hoger os'es
Ik had hem bij funprice weg, maar die levert dat spul niet meer..
op www.psx1.com kun je ze nog wel krijgen, stuur ze ff een mailtje, want soms staan ze niet op de lijst en ze hebben ze wel...
Koop gewoon een PSX TO USB convertor voor een 25 euro, en dan werkt alles wel, behalve de shock, ze claimen het wel, maar werkt niet...
Heb hier ook al 3 jaar zon ding,omdat die parr ombouw niet echt fijn werkte, en ik speciale drivers nodig had, en me parr poort miste
Die psx to usb convertor werkt echt heerlijk. Vooral als je een udlashock controller hebt, alles knoppen vrij te programeren, en word gezien als 4 assen en 16knoppen joystick, dus standaar onder win9x en hoger os'es
Ik had hem bij funprice weg, maar die levert dat spul niet meer..
op www.psx1.com kun je ze nog wel krijgen, stuur ze ff een mailtje, want soms staan ze niet op de lijst en ze hebben ze wel...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Ik heb bij de Makro zo'n kant en klare gekocht voor op de gameport voor 25,- piek.
Hadden ze er 100 van in een bak.
thx voor de alternatieven, ga ik daar maar ff voor kijken, mn werk heeft nl. zo'n makro passie
. want die psx joysticks zijn nog steeds de beste die ik in mn handen heb gehad.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ik heb er zelf zo nog één gemaakt. Hij werkt ook met Playstation 2 joysticks maar Dual Shock werkt helaas niet (ook niet met die 9V adapter) 
btw : het zijn standaard 1N4148 diodes
btw : het zijn standaard 1N4148 diodes
€ 11,34Op vrijdag 05 april 2002 23:36 schreef Gman het volgende:
Ik heb bij de Makro zo'n kant en klare gekocht voor op de gameport voor 25,- piek.
Pagina: 1