Toon posts:

Iiyama Service is top!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ben de gelukkige bezitter van een A901HT / Pro 450.
Deze begon kuren te vertonen opeens. Ik net een paar dagen buiten garantie. Iiyama gebeld en probleem geschetst.

Meneer komt u volgende week maar langs. Idee qua oplossing hadden ze al.

Wij komen aan lekker bakkie koffie en we mogen ons vrijelijk op de TD begeven. De monitor wordt vakkundig behandeld en uit voorzorg, naast het euvel, ook nog eens voorzien van wat andere nieuwe componenten.

De monitor is ruim 2 uur onder handen genomen en aan het einde ook nog eens technisch getweaked. Kleurinstellingen en geometrie geoptimaliseerd.

Kast weer dicht, nieuwe monitor kabel er gratis bij en een prettig weekend toegewenst.

Ongelooflijk dat hedentendage deze service nog bestaat.
Nu weet ik waar Iiyama voor staat, nl. het belangrijkste dat er is: Service!!!!

Zo moest even. Als er wat te klagen valt doen we dat ook.

Iiyama bedankt.

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 19:24

Blauw

De Schreeuw

Is die TD in Amsterdam?

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
Kijk, van zulke merken kun je teminste opaan..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Dit maakt mijn dag wat beter, ik heb zelf een Iiyama 451, en ik vreesde de dag dat die zou beginnen haperen, op GoT lees je de grootste horror verhalen over Iiyama service dat dit toch een lichtpuntje in de duisternis is :)

Verwijderd

De service van Iiyama is ok als je bij de TD in amsterdam langsgaat. Als je de monitor af laat halen, ben je overgeleverd aan de "vrienden" van Teleplan en dat wil je niet. lees o.a. ook:

[topic=302501/1/25]

en

[topic=399884/1/25]

en dit zijn slecht 2 onderwerpen.
trouwens mocht iemand nog willen reageren op onderwerp 2, dan hoor ik graag op mijn mailadres: teleplanhater@hotmail.com

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 20:57 schreef D.A.R.R.Y.L. het volgende:
Beste Mensen,

Ben de gelukkige bezitter van een A901HT / Pro 450.
Deze begon kuren te vertonen opeens. Ik net een paar dagen buiten garantie. Iiyama gebeld en probleem geschetst.

Meneer komt u volgende week maar langs. Idee qua oplossing hadden ze al.

Wij komen aan lekker bakkie koffie en we mogen ons vrijelijk op de TD begeven. De monitor wordt vakkundig behandeld en uit voorzorg, naast het euvel, ook nog eens voorzien van wat andere nieuwe componenten.

De monitor is ruim 2 uur onder handen genomen en aan het einde ook nog eens technisch getweaked. Kleurinstellingen en geometrie geoptimaliseerd.

Kast weer dicht, nieuwe monitor kabel er gratis bij en een prettig weekend toegewenst.

Nu weet ik waar Iiyama voor staat, nl. het belangrijkste dat er is: Service!!!!

Zo moest even. Als er wat te klagen valt doen we dat ook.

Iiyama bedankt.
aan alle andere fabrikanten: kijk... zo kan ut dus ook :P

Verwijderd

nou, bij mij zijn ze niet zo netjes meer. Ik heb dus de beruchte iiyama 451 met zeer veel kuren en zij weigeren er iets aan te doen, omruilen cq repareren willen ze allemaal niet meer.

de Tukkers.

Verwijderd

service is belangrijk, tenzij je het nie nodig hebt. ooit een kapotte sony monitor gezien? :)

(deze post graag met een korrel zout nemen)

Verwijderd

Topicstarter
Btw Teleplan zuigt, geven ze zelf ook toe.

Daar gaan ze waarschijnlijk ook mee stoppen.

Ze gaan die service in eigen beheer doen.

Nog veeeeeel beter.

Was TD in Oude Meer, ja
(Schiphol Oost)

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:07

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik wilde eenm IIYama gaan kopen maar nu weet ik het zeker!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:52
Ik heb een Iiyama gekocht :), een a702HT maar één dooie pixel. Tevens vind ik het wel jammer dat ze GEEN drivers mee leveren, die je zelf weer van internet kan plukken.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
Bij de A702HT wordt een floppy met drivers meegleverd hoor.
:?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

ja maar op de flopppy staan ze niet altijd..net als mijn S704HT...de A702HT dus maar dan met bolle buis..

Is niet erg..pluk je zo van internet af..maar toch..Oh ja in WinXP zitten de drivers er al in..scheelt weer..

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04:45

Stefano

Ondertitel Not Found

Op vrijdag 05 april 2002 23:31 schreef Termi het volgende:
Ik heb een Iiyama gekocht :), een a702HT maar één dooie pixel. Tevens vind ik het wel jammer dat ze GEEN drivers mee leveren, die je zelf weer van internet kan plukken.
Een A702HT is toch een CRT? Sinds wanneer kunnen daar dode pixels in zitten?

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Geweldig om te horen dat er ook nog menselijke bedrijven zijn! gefelici
Een A702HT is toch een CRT? Sinds wanneer kunnen daar dode pixels in zitten?
He, the man's got a point >:)

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Gefeliciteerd maar ik heb hele andere ervaringen, m'n woede daarover heb ik al in zeker 3 topics verteld, dus dat ga ik niet nog eens doen :{

Dividend for Starters

• ranzige pad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 15:20

ranzige pad

kwaaak kwaak

tuurlijk kan een dode pixel op een CTR. heb ik ook ooit gehad op mijn gammele vobis monitor. De monitor had last van een kapote blauwe pixel, dus het blauwe fosfor stukkie deed het niet meer.

Nu nergens last van ben erg blij met mijn Vision Master Pro 510. Van de service heb ik nog nooit gebruik hoeven maken (gelukkig).

HT & NAS & Inventaris

Pagina: 1