Beste Mensen,
Ben de gelukkige bezitter van een A901HT / Pro 450.
Deze begon kuren te vertonen opeens. Ik net een paar dagen buiten garantie. Iiyama gebeld en probleem geschetst.
Meneer komt u volgende week maar langs. Idee qua oplossing hadden ze al.
Wij komen aan lekker bakkie koffie en we mogen ons vrijelijk op de TD begeven. De monitor wordt vakkundig behandeld en uit voorzorg, naast het euvel, ook nog eens voorzien van wat andere nieuwe componenten.
De monitor is ruim 2 uur onder handen genomen en aan het einde ook nog eens technisch getweaked. Kleurinstellingen en geometrie geoptimaliseerd.
Kast weer dicht, nieuwe monitor kabel er gratis bij en een prettig weekend toegewenst.
Ongelooflijk dat hedentendage deze service nog bestaat.
Nu weet ik waar Iiyama voor staat, nl. het belangrijkste dat er is: Service!!!!
Zo moest even. Als er wat te klagen valt doen we dat ook.
Iiyama bedankt.
Ben de gelukkige bezitter van een A901HT / Pro 450.
Deze begon kuren te vertonen opeens. Ik net een paar dagen buiten garantie. Iiyama gebeld en probleem geschetst.
Meneer komt u volgende week maar langs. Idee qua oplossing hadden ze al.
Wij komen aan lekker bakkie koffie en we mogen ons vrijelijk op de TD begeven. De monitor wordt vakkundig behandeld en uit voorzorg, naast het euvel, ook nog eens voorzien van wat andere nieuwe componenten.
De monitor is ruim 2 uur onder handen genomen en aan het einde ook nog eens technisch getweaked. Kleurinstellingen en geometrie geoptimaliseerd.
Kast weer dicht, nieuwe monitor kabel er gratis bij en een prettig weekend toegewenst.
Ongelooflijk dat hedentendage deze service nog bestaat.
Nu weet ik waar Iiyama voor staat, nl. het belangrijkste dat er is: Service!!!!
Zo moest even. Als er wat te klagen valt doen we dat ook.
Iiyama bedankt.