Toon posts:

tv-uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 1 of ander SIS zoveel kaartje met een tv-uitgang. Nou kun je mij een sukkel noemen die niets weet, maar het is een soort ps/2 aansluiting! Hoe krijg ik deze in mijn TV! Oke ik snap het, maar wat voor een soort kabeltje heb ik nodig en waar ken ik deze krijgen!!!!!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Ik heb er nog wel een voor je, mail ff je adres naar webmaster@bitprobe.com

Anders kun je ook naar een willekeurige electrosjop gaan en een din-klein (svhs)-> composite convertertje kopen..

Download my music on SoundCloud

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

die PS2 achtige aansluiting is een Composite video uitgang ...

Dus, je mag naar de electronica boer hobbelen (BCC, ITs, Correct, Radio Modern, ga zo maar verder) en vraag of ze een verloop stekker hebben voor Composite naar Scart.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• dominic

dominic

will code for food

svhs -> composite -> scart is wat ik momenteel thuis gebruik op mijn hollywood plus dvd kaart, werkt perfect. Zonder die svhs -> composite had ik z/w beeld als ik die direct via scart liet binnenkomen op mijn tv..

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:05
wat is het verschil tussen composite en s-vhs ?

PVoutput

• dominic

dominic

will code for food

svhs houdt de afzonderlijke signalen fysiek gescheiden, bij composit wordt alles door 1 kabel geknald..

Verwijderd

ga naar de winkel en vraag een scart kabel, met aan de ene kant een s-vhs aansluiting.

• dominic

dominic

will code for food

Hopelijk ondersteunt jouw TV dat, anders heb je zwart wit beeld..

--------------------
Het houdt nooit op!

Pagina: 1