Is planet weer down?

Pagina: 1
Acties:

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zie topic titel.... Ik kan er niet op komen.... Of zit het dit keer aan mijn kant? Ik weet het niet.... Hebben meer mensen er last van? Regio Utrecht.... :(

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

zou best kunne ja want ik kon net me mail nie binne halen, en de site van planet kwam ik ook nie op, en ik woon ook in utrecht, du het zou best wel eens kunne

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
www.planet.nl doet het hier perfect... :?

🌞🍃

Verwijderd

Zie mijn sig ;)

Maar Planet uptime is toch redelijk te noemen. Administratie is alleen niet hun sterkste kant om het zacht uit te drukken. Misschien de rekening niet betaald :9

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 20:27 schreef Plague het volgende:
Zie topic titel.... Ik kan er niet op komen.... Of zit het dit keer aan mijn kant? Ik weet het niet.... Hebben meer mensen er last van? Regio Utrecht.... :(
Plague ik miste je al mien jong :+

Maar zoals je ziet is er niets aan de hand, ik woon dan niet in de regio Utrecht maar ook op de site van Planet staat niets over een storing in die regio.
05-04-2002 14:00 uur. Storing e-mail versturen en ontvangen (opgelost)
Door een storing is e-mail versturen en ontvangen op dit moment helaas niet mogelijk. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de storing is opgelost kunt u dit lezen op onze internetpagina onder de rubriek Klantenservice bij "actuele mededelingen & storingsmeldingen".
Misschien moet je de modem/server even resetten ? dat wil soms helpen :)

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 05 april 2002 20:49 schreef Garfield het volgende:

[..]

Plague ik miste je al mien jong :+

Maar zoals je ziet is er niets aan de hand, ik woon dan niet in de regio Utrecht maar ook op de site van Planet staat niets over een storing in die regio.
[..]

Misschien moet je de modem/server even resetten ? dat wil soms helpen :)
Hebt mij al lang gedaan... server resetten.... damn... nog steeds hee :(
;)

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier planet in utrecht, doet het prima
Pagina: 1