Blijkbaar geen e-mail adres, probeer anders helpdesk@home.nlHoe is helpdesk bereikbaar?
Maastricht@Home abonnees bellen gratis 0800 - 4440079. Essent abonnees bellen gratis 0800-0094.
De helpdesk is doordeweeks bereikbaar van 8 tot 22 uur, zaterdags van 10 tot 18 uur en op zondag van 12 tot 18 uur.
no animals were harmed during the production of this message
mja kan het proberen ja.. maar belachelijk dat ze geen mail adres hebben dan.. of ze zijn bang om hem op internet te zetten 
damn..This Message was undeliverable due to the following reason:
Please reply to Postmaster@home.nl
if you feel this message to be in error.
The user(s) account is disabled.
<helpdesk@home.nl>
Reply naar Postmaster@home.nl
als u van mening bent dat dit bericht incorrect is.
Ik heb ze dan maar even voor je gebeld..Op vrijdag 05 april 2002 19:54 schreef Caeruleus het volgende:
[..]
Blijkbaar geen e-mail adres, probeer anders helpdesk@home.nlals het niet werkt krijg je hem vanzelf terug.
resultaat: support@home.nl
n00t: Niet alle mails zullen worden beantwoord, je krijgt ten eerste automatisch een soort FAQ terug en als nodig is beantwoorden ze het wel.
Maar hij zei: Als het een ingewikkeld probleem is kun je toch beter bellen.
🌞🍃
he bedankt man echt tof van je!Op vrijdag 05 april 2002 19:57 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Ik heb ze dan maar even voor je gebeld..
resultaat: support@home.nl
Alvast een waarschuwing: in 99% van de gevallen krijg je als antwoord een zogeheten standaardmailtje waarin niet wordt ingegaan op je daadwerkelijke vraag/klacht. En dan heb ik het dus niet over dat automatische mailtje dat je krijgt ter bevestiging van ontvangst van je mailtje.
Algemeen beleid van @Home bij klachten: negeren. Helaas uit eigen ervaring meegemaakt, zelfs een aangetekende brief werd gewoonweg genegeerd...
Grrrrr....
Algemeen beleid van @Home bij klachten: negeren. Helaas uit eigen ervaring meegemaakt, zelfs een aangetekende brief werd gewoonweg genegeerd...
Grrrrr....
Ach ja, da's waar ook. Tegenwoordig is het 99,98% terwijl ik het had over die goede oude tijd toen het nog maar 99,9% was...Op vrijdag 05 april 2002 23:20 schreef HlpDsK het volgende:
Correctie: 99,98%, met en foutmarge van 0,02%
Op vrijdag 05 april 2002 23:20 schreef HlpDsK het volgende:
Correctie: 99,98%, met en foutmarge van 0,02%
Op vrijdag 05 april 2002 23:18 schreef Brian Dickens het volgende:
Alvast een waarschuwing: in 99% van de gevallen krijg je als antwoord een zogeheten standaardmailtje waarin niet wordt ingegaan op je daadwerkelijke vraag/klacht. En dan heb ik het dus niet over dat automatische mailtje dat je krijgt ter bevestiging van ontvangst van je mailtje.
Grrrrr....
Die man aan de telefoon zei zelf ook dat ze liever willen dat je belt, dus tja, als je dan eigenwijs zoch gaat mailen is het ook niet raar toch dat ze niet vaak antwoord geven?Op vrijdag 05 april 2002 23:56 schreef Brian Dickens het volgende:
[..]
Ach ja, da's waar ook. Tegenwoordig is het 99,98% terwijl ik het had over die goede oude tijd toen het nog maar 99,9% was...
Het viel me trouwens op dat je hier veeel sneller iemand aan de lijn had, dat heb je bij chello echt niet. Als je bij chello dan iemand aan de lijn krijgt is het vaak ook nog een vrouw die geen id heeft waar ze het over heeft..
🌞🍃
ja idd.. ik kreeg iemand aan de lijn die voor het eerst dit probleem had (chello deed het niet en ik moest allerlei gegevens invullen ofzo) op het laatst moest ik m'n kabelmodem resetten en toen had ik een weekend geen verbinding
Waarom hebben ze dan een helpdesk die te bereiken is via e-mail??? En bellen helpt in veel gevallen ook niet eens.Op zaterdag 06 april 2002 11:07 schreef DataBeest het volgende:
Die man aan de telefoon zei zelf ook dat ze liever willen dat je belt, dus tja, als je dan eigenwijs zoch gaat mailen is het ook niet raar toch dat ze niet vaak antwoord geven?
Bij @Home duurt het meestal ook erg lang. En dan kunnen ze je meestal nog niet helpen en hang je weer een half uur in de wacht voor de tweedelijns...Het viel me trouwens op dat je hier veeel sneller iemand aan de lijn had, dat heb je bij chello echt niet. Als je bij chello dan iemand aan de lijn krijgt is het vaak ook nog een vrouw die geen id heeft waar ze het over heeft..
Pagina: 1