jaahah spook pc... ik heb m'n oude p2-266 aan m'n ma afgedaan.. en dat vind ie blijkbaar niet zo aardig van me
hij gaat spontaan aan op de raarste tijden alssie uit staat en zodra de bios bliept issie weer uit... en als ie al aan stond gaat ie op de raarste tijden opeens uit of resetten.. echt vreeeeeemd allemaal
) zal wel aan de voeding liggen maar zeker weten doe ik ut niet. . .
Verwijderd
Reken maar dat dat aan je voeding ligt!
Wat ook kan is dat je teveel apparaten op 1 stopcontact hebt zitten, dan wil ie ook nog wel es gek doen.
Wat ook kan is dat je teveel apparaten op 1 stopcontact hebt zitten, dan wil ie ook nog wel es gek doen.
Je hebt hem op een aardstraal gezet dat geeft een magnetische flucuatie in de spoelen op het mobo.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 september 2000 16:35 schreef girlcrazy het volgende:
Wat ook kan is dat je teveel apparaten op 1 stopcontact hebt zitten, dan wil ie ook nog wel es gek doen.[/quote]euh hmm *schaam* zou best wel eens kunnen
kep hier de hele huiskamer (met alle 3 pc's, tv, video, stereo etc) en de keuken en de badkamer allemaal op 1 groep zitten
))
Wat ook kan is dat je teveel apparaten op 1 stopcontact hebt zitten, dan wil ie ook nog wel es gek doen.[/quote]euh hmm *schaam* zou best wel eens kunnen
Verwijderd
Wat zou kunnen is dat er iets in de bios in gesteld staat dat ie aan moet gaan als de telefoon gaat.
Is er op die spook pc een modem o.i.d. aangesloten???
DAn zou ik het eerst daar in gaan zoeken.
Is er op die spook pc een modem o.i.d. aangesloten???
DAn zou ik het eerst daar in gaan zoeken.
ErikT595:
nope... poweronring = uit, poweronlan = ook uit... en er zit geen modem in (is een beetje onhandig als je kabel hebt he
)...
nope... poweronring = uit, poweronlan = ook uit... en er zit geen modem in (is een beetje onhandig als je kabel hebt he
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 september 2000 21:19 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
er zit geen modem in (is een beetje onhandig als je kabel hebt he
)...[/quote]om te faxen...
er zit geen modem in (is een beetje onhandig als je kabel hebt he
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 september 2000 23:50 schreef Aaargh! het volgende:
om te faxen...[/quote]of om te girotellen
om te faxen...[/quote]of om te girotellen
Of om vieze plaatjes te downen van dure Nederlandse sites die een raar "4"-icoontje achterlaten op je desktop.
"Hee, heb jij *ook* zo'n 4'tje op je desktop?"
-"Uhh.. nee."
"Hee, heb jij *ook* zo'n 4'tje op je desktop?"
-"Uhh.. nee."
Bloed, zweet & koffie
Pagina: 1