Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
of niet ?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Nee geen mail. Althans nog niet. Ow spannend, nu wil ik weten wat ik fout deed, ik wacht af.Op vrijdag 05 april 2002 19:10 schreef Da Mastah het volgende:
check je mail eens.......
Ik heb wel een ideeOp vrijdag 05 april 2002 19:11 schreef Cloontje het volgende:
[..]
Nee geen mail. Althans nog niet. Ow spannend, nu wil ik weten wat ik fout deed, ik wacht af.
Je bent een nerd als je...
gebanned wordt
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Op vrijdag 05 april 2002 19:02 schreef Cloontje het volgende:
- je HlpDsk heet
Kan je er nu alweer in?
Op vrijdag 05 april 2002 19:14 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Kan je er nu alweer in?
Dat hoort niet in dit draadje. Ofwel je mail was niet correct, ofwel hij was er bij ingeschoten bij de bemiddelaar.Op vrijdag 05 april 2002 19:15 schreef Da Mastah het volgende:
Hee Lunatic, ik dacht dat ik nog mail zou krijgen via via via de Bemiddelaar......
fuck nu je het zegtOp vrijdag 05 april 2002 19:15 schreef Da Mastah het volgende:
Hee Lunatic, ik dacht dat ik nog mail zou krijgen via via via de Bemiddelaar......

kzal eens ff kijken
mod dit bericht en die vorige maar weg over die mail.....
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
snieslimOp vrijdag 05 april 2002 19:14 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Kan je er nu alweer in?
Dit topic is gesloten.