Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
kan helaas nog niet uigezet worden, waarschijnlijk wel in toekomstige bios versies, in de bios van de 8K3A+ zit nl. een optie: disable ac97 speaker at post. Die functie zal er vast op de 8KHA+ ook opkomen.
Bedankt, dacht even dat ik de enige was..... Heb m'n speakers vaak hard staan (met volume in Windows laag) en als je dan midden in de nacht ff reboot dan is gelijk de hele familie klaarwakker.Op vrijdag 05 april 2002 19:33 schreef Unagi het volgende:
kan helaas nog niet uigezet worden, waarschijnlijk wel in toekomstige bios versies, in de bios van de 8K3A+ zit nl. een optie: disable ac97 speaker at post. Die functie zal er vast op de 8KHA+ ook opkomen.
Zou een andere geluidskaart het oplossen ?
yups een geluidskaart in een pci slot lost t op, moet je wel je onboard sound disablen
Verwijderd
Maar dan hoor je ook nog een heel klein piepje.Op vrijdag 05 april 2002 19:45 schreef Unagi het volgende:
yups een geluidskaart in een pci slot lost t op, moet je wel je onboard sound disablen
maar dat is zo minimaal
hmmz, maar als je speakers hard staan wordt zelfs het zachtste piepje een echte PIEPOp vrijdag 05 april 2002 21:27 schreef Richard95 het volgende:
[..]
Maar dan hoor je ook nog een heel klein piepje.
maar dat is zo minimaal
Verwijderd
Dan koop je toch gewoon een goedkoop geluidskaartje.Op vrijdag 05 april 2002 21:52 schreef Lord of the Pentium het volgende:
[..]
hmmz, maar als je speakers hard staan wordt zelfs het zachtste piepje een echte PIEPDat wil ik niet
Dan wordt dat dus een ander mobo
Iemand nog een 5 weken oude Epox 8hka+ kopen ?
Dan hoor je alleen nog een heel zacht piepje maakt dan niet uit hoe hard je boxen hebt staan.
het geluid komt dan niet meer uit je boxjes
Verwijderd
had ik ook op mijn soyo 7vba-133 met onboard sound vondt het voor de rest altijd wel een fijn bordtje
Verwijderd
Als je de 2314 bios gebruikt voor de 8KHA+ dan heb je die optie ook.Op vrijdag 05 april 2002 19:33 schreef Unagi het volgende:
Hoi met de nieuwe bios update is het probleem inmiddels opgelost! Zelfde geldt voor het Numlock lampje dat bleef branden.
Pagina: 1