Toon posts:

ECS mobo 'dood' na vervangen leds?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een paar dagen geleden kwamen er een vriend bij mij op bezoek, en zag een paar losse blauwe ledjes liggen, en zag ook van die blauwe ledjes in m'n comp zitten.
Hij zegt van DAT WIL IK OOOOOOK!!!

ok, hij twee ledjes meegenomen en in z'n computer gedaan.
Belt hij me de volgende dag op 'Mijn computer doet het niet meer!!!!!'

En nu zit ik bij hem thuis, maar ik weet niet wat er fout is :'(!
Als je hem aanzet begint hij te piepen, lang, stil en weer lang, enz.
Oude ledjes er weer in gedaan,
en een BIOS reset geprobeerd.

Maar het hielp allemaal niet.
Het is een ECS P6VAA mobo.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
lijkt me sterk dat je je mobo opblaasd door een paar ledjes verkeerd aan te sluiten, maar je weet maar nooit misschien is het hem wel gelukt.

doet de voeding nog wel iets of gebeurt er helemaal niets? brand er wel een lampje op je mobo als je de voeding schakelaar/voedingskabel erin doet/zet

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 19:09 schreef juanp het volgende:
lijkt me sterk dat je je mobo opblaasd door een paar ledjes verkeerd aan te sluiten, maar je weet maar nooit misschien is het hem wel gelukt.

doet de voeding nog wel iets of gebeurt er helemaal niets? brand er wel een lampje op je mobo als je de voeding schakelaar/voedingskabel erin doet/zet
Het mobo 'doet' het nog wel, want hij begint te piepen, en het power ledje brand ook gewoon (das dus het oude ledje).

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Denk toch dat je het ff na moet lopen, je zal wel iets losgemaakt hebben, of iets in die trand...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.