Toon posts:

Goedkope Philips monitors: is dit wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,
Kijk eens naar deze link :
www.monitorselect.com/
en vertel eens wat jullie denken: zijn dit een beetje goede dingen? Iemand ervaring met zo'n modelletje?

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-08 20:43
B betekent Braillance
maargoed dit zijn volgens mij zeer goede monitoren...kweet de specificaties niet...maar
het zijn goedkope prijzne

PVoutput

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik heb wel es een 17" versie geinst van de bovenst (201b), deze zag er goed uit, erg goed zeg maar. dus ik denk dat deze monitoren ook best fijn zijn

anders ff een paar reviews bekijken

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• Damien_psi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03-2022
price watch zegt
4 Philips 21" 201B FL 2432,- 19-09
2 Philips 21" 201B10XSD FL 2429,- 12-09
5 Philips 21" 201P FL 2987,- 19-09
1 Philips 21" 210CS FL 4956,- 19-09

ik zeg: HEB JE GELD TEVEEL OF ZO??

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

Verwijderd

B staat niet voor Brilliance, maar voor Business line. De nieuwe Brilliance modellen hebben de letter P van Professional gekregen. Ik kan het weten want heb zelf een 17inch Brilliance. Als je goed naar de plaatjes kijkt zie je ook dat het scherm niet helemaal plat is en dat er nergens de term Brilliance staat.

Vergelijk verders de prijzen met de prijswatch, dan weet je of het duur of goedkoop is.

Drinkus

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
volgens mij ken ik jouw datarider ben jij niet die rechtenstudent die rechter wil worden?

Verwijderd

Ik zou zeker niet de bovenste nemen. Ik heb zelf een Philips Brilliance 107 met bijna hetzelfde design. Het gaat om de draaiknop onder de het scherm, wat een kutding is dat zeg!!! Je kunt daarmee niet goed je monitor instellen. Kun je beter voor de onderste gaan, die heeft dat geloof ik niet. Het beeld van de bovenste monitor is echter wel heel goed.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb een Philips 107B, ding is al erhm jaar of 5 oud maar gaat nog prima mee. Echt een fijn schermpje.. natuurlijk kan het zich niet meten met een gloednieuwe iLama of Sony ofzo maar ik ben er nogaltijd zeer tevreden over.

Wat je NIET moet doen is een 107S kopen. Daar zie ik telkens hetzelfde probleem mee.. trillende boven hoeken .. en soms een dooie pixel. Echt bagger.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
hummmms,
Smokey: ja studeer nog rechten, rechter nog even bekijken ;)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>natuurlijk kan het zich niet meten met een gloednieuwe iLama of Sony ofzo maar ik ben er nogaltijd zeer tevreden over.[/quote]Maar een gloednieuwe Ilyama is ongeveer net zo duur als een nieuwe Philips (zoals deze)... Dus de Ilyame is normaal gesproken veel meer "value"?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Geen idee.. ik had het over mijn eigen 107B in vergelijking met een nieuwe Lama ofzo.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ja , klasse ik heb er een , voor het geld echt goed , trouwens ze zijn gewoon goed.
Ik heb een 201B10 en net wat probleempjes dacht,maar lag aan mijn vid card.
Echt 1600x1200 op 75 Hz en geen trillinkje te zien.Klasse monitor.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Pagina: 1