Na een aantal weken gezocht te hebben naar een mp3-speler, maar niks fatsoenlijks gevonden te hebben (vooral omdat ik er perse eentje wilde met CFL geheugen), zag ik van de week opeens de Nex II te koop bij mp3man.nl. Gister dus besteld en vandaag al binnen.
En nou-nou-nou, wat een dingetje zeg. Echt fantastisch! Ik heb voor deze speler gekozen om 3 redenen:
1. Hij maakt gebruik van compact flash kaartjes. Aangezien ik een digicam heb die CFL gebruikt, vond ik het een beetje zonde om een mp3 speler met smart-mediageheugen te kopen.
2. Ik heb zitten denken aan een 8cmCD-mp3speler, maar deze zijn toch wat zwaarder. Aangezien het me ook wel handig lijkt om 'm mee te nemen als ik een ga hardlopen ofzo, is dat niet echt ideaal.
3. Hij is te gebruiken als draagbare-schijf/flashkaart lezer (Halleluja!)
Geluidskwaliteit is perfect, bediening is even wennen maar dan ook erg fijn.
Enige minpuntje vind ik eigenlijk dat'ie een beetje goedkoop (plastic) aandoet. Voor de rest, niets dan lof.
Aanradertje.
En nou-nou-nou, wat een dingetje zeg. Echt fantastisch! Ik heb voor deze speler gekozen om 3 redenen:
1. Hij maakt gebruik van compact flash kaartjes. Aangezien ik een digicam heb die CFL gebruikt, vond ik het een beetje zonde om een mp3 speler met smart-mediageheugen te kopen.
2. Ik heb zitten denken aan een 8cmCD-mp3speler, maar deze zijn toch wat zwaarder. Aangezien het me ook wel handig lijkt om 'm mee te nemen als ik een ga hardlopen ofzo, is dat niet echt ideaal.
3. Hij is te gebruiken als draagbare-schijf/flashkaart lezer (Halleluja!)
Geluidskwaliteit is perfect, bediening is even wennen maar dan ook erg fijn.
Enige minpuntje vind ik eigenlijk dat'ie een beetje goedkoop (plastic) aandoet. Voor de rest, niets dan lof.
Aanradertje.
Vrindin op me mp3speler