Dual optcal probleem

Pagina: 1
Acties:

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 21:17
Ik heb nu dat mouseware geinstalled omdat mijn duimknop het niet deed zonder mouseware, is er een manier om die duiknop werkend te krijgen zonder mouseware(heb de search gebruikt maar geen duidelijke oplossing gevonden)?
Moet nu bij rtcw duimknop op middelste knop zetten omdat ie het anders ook weer niet doet.
Dus iemand een oplossing keybinds veranderen werkt ook niet :(

Verwijderd

onder welk OS??

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het zou wel handig zijn als je even vermeld welk OS je draait enzo.

Ik weet trouwens wel dat onder XP en Windows 2000 mijn duimknop standaard al werkt (MouseMan Wheel Optical) maar dient voor 'back' in IE en Explorer enzo :) (dus ook zonder MouseWare). Het is alleen niet in te stellen zonder MouseWare dat je duimknop ook als middelste muisknop dient.

Waarom gebruik je btw niet gewoon MouseWare?

• RickDB
Winxp pro build 2600 was ik effe vergeten, en mouseware is gewoon baggerzooi :)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-08 13:00
Wat is er nu weer mis met Mouseware?
Als je dat al niet werkend krijgt ;)

De nieuwste versie(de oudere ook overigens) werkt perfect onder XP.
Wel is het zo dat je de duimbutton en de scrollbutton niet apart kan binden aan een functie, niet met en niet zonder Mouseware... wil je veel knoppen dan moet je gaan voor een MS muis.

• RickDB
krijg hem werkend perfect enz maar elke keer een knop veranderen om rtcw te spelen tja

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-08 13:00
Op vrijdag 05 april 2002 18:42 schreef Rick164 het volgende:
krijg hem werkend perfect enz maar elke keer een knop veranderen om rtcw te spelen tja
Ik heb zowel de duim als de scroll button als middlebutton gezet in Mouseware, nu doen beide hetzelfde... en werkt goed. Een button binden aan bv. Shift werkt echter voor geen meter...

• RickDB
ja ok moet dan maar, is wel raar dat ik de knoppen niet in kan stellen zonder mouseware.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 00:26

The PyroPath

Go Tweak your ass off

vind ik helemaal niet zo raar, want waar zouden drivers anders voor wezen, beetje hetzelfde als zeggen dat je geen ogl en d3d dingen kan instellen als je je drivers van je vidkaart niet installeert en dan zeggen dat je het raar vind, of ligt dat aan mij?

Breek je nek voorzichtig

• RickDB
Maar er zijn geen losse drivers voor de muis dat is het juist, alleen mouseware en dat is een software ''pakket'' .

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 00:26

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Maar waarom wil je mousware niet installeren dan?

wat is er zo erg aan, als je een hekel hebt aan het icoontje kan je dat verbergen en het vreet nou niet bepaald sys resources oid

Breek je nek voorzichtig

• RickDB
ja klopt icoontje kan weg oeps niet gezien :)
Ok maar zoals ik al zei moet dan maar met mouseware, ik hou niet zo van die muis software beetje slechte ervaringen mee muis (vorige muis deden knoppen het niet meer enzo na de officeele software)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 01:54
Hier winxp pro, en dual optical, meteen zo werkend, duimknop =backbutten, handig voor inet :) gebruik nooit drivers of mouseware.. Alleen maar resourcres eters

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1