Ik heb hopelijk ontdekt wat het probleem is.
Heel veel mensen hebben problemen en dan vooral met kr7a moederborden. Ook nog wel een paar andere mobo's, maar iig we snappen wel wat ik bedoel
De bekende problemen zijn:
-Gameport detecteerd die niet
-Driver update werkt niet
-Eax advanced HD werkt niet
-Alleen voor speakers werken
-Geen soundfont wordt geinstalleerd
-etc.
Nu is het zo dat als je eerst de audigy in een andere plank stopt. Doet die het als het goed is helemaal ok.
Doe je hem in de KR7A dan blaast die KR7a de audigy op ofzo
maar hij is dan iig R.I.P.
Ik heb nu de audigy van mijn broer en die heeft ook een KR7a.
Daar doet die het dus niet.
En hier dus ook niet. Terwijl die het wel moet doen. Ik heb zelf een intel i810.
Nu ga ik morgen terug naar de winkel en ruil deze kaart. Als deze het hier wel doet dan moet die het doen =).
Ik heb ook al iemand anders dit laten proberen. Hij had hem eerst in een andere pc gedaan. En toen in die KR7A.
Daar ging die dus weer RIP. Ook als je hem weer terug deed in het oude systeem waar die het eerst wel deed.
Ik hoop dat dit veel kan verklaren.
En dat creative er snel wat aan gaat doen of Abit
Heel veel mensen hebben problemen en dan vooral met kr7a moederborden. Ook nog wel een paar andere mobo's, maar iig we snappen wel wat ik bedoel
De bekende problemen zijn:
-Gameport detecteerd die niet
-Driver update werkt niet
-Eax advanced HD werkt niet
-Alleen voor speakers werken
-Geen soundfont wordt geinstalleerd
-etc.
Nu is het zo dat als je eerst de audigy in een andere plank stopt. Doet die het als het goed is helemaal ok.
Doe je hem in de KR7A dan blaast die KR7a de audigy op ofzo
maar hij is dan iig R.I.P.
Ik heb nu de audigy van mijn broer en die heeft ook een KR7a.
Daar doet die het dus niet.
En hier dus ook niet. Terwijl die het wel moet doen. Ik heb zelf een intel i810.
Nu ga ik morgen terug naar de winkel en ruil deze kaart. Als deze het hier wel doet dan moet die het doen =).
Ik heb ook al iemand anders dit laten proberen. Hij had hem eerst in een andere pc gedaan. En toen in die KR7A.
Daar ging die dus weer RIP. Ook als je hem weer terug deed in het oude systeem waar die het eerst wel deed.
Ik hoop dat dit veel kan verklaren.
En dat creative er snel wat aan gaat doen of Abit