De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Zegt ie dat bij het installeren?
Of nadat je hem hebt geinstalleerd, geconfigureerd en gaat spelen?
Dan heb je waarschijnlijk teveel detail / te hoge resolutie ingesteld bij de grafische opties.
Dan heb je waarschijnlijk teveel detail / te hoge resolutie ingesteld bij de grafische opties.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Minimale Systeemeisen zijn 16MB, aanbevolen is 32MB. Dus zoals hierboven al genoemd is, je zult je prefs wel wat te hoog hebben staan. 
Om alles maximaal te doen moet je minstens 32MB hebben in je videoplank.
Om alles maximaal te doen moet je minstens 32MB hebben in je videoplank.
🌞🍃
Misschien heb je geluk met een nieuwe 3dfx driver 
Anders effe gewoon direct x 8.1 enzo downen en dan nog eens proberen.
De kaart is idd wat aan de lage kant maar het is allemaal mogelijk
daar zijn we tweakers voor
Anders effe gewoon direct x 8.1 enzo downen en dan nog eens proberen.
De kaart is idd wat aan de lage kant maar het is allemaal mogelijk
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
er na als ik hem geconfigureerd hebOp vrijdag 05 april 2002 17:56 schreef Captain Pervert het volgende:
Zegt ie dat bij het installeren?
heb uit wanhoop alles op het laagste gezet 640 - 480
en nog doet ie het niet
directx 8.1 heb ik ook al
os 
nieuwste drivers (de goeie)
OS = Operation System = BesturingsSysteem = vaak Windows95/98/ME/2000/XPOp vrijdag 05 april 2002 18:19 schreef MWAD het volgende:
os
🌞🍃
Op vrijdag 05 april 2002 18:21 schreef DataBeest het volgende:
[..]
OS = Operation System = BesturingsSysteem = vaak Windows95/98/ME/2000/XP
Bedankt voor deze nuttige bijdrage.Op vrijdag 05 april 2002 18:25 schreef SandeR het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eens behulpzaam, mag dat niet ofzo?
🌞🍃
OS!! jaja (soz m8 ik kan niet alles weten
)
Win 2k
celeron 500
128 MB
Win 2k
celeron 500
128 MB
ff een beetje offtopic: weet iemand of en wanneer Max Payne in budgetversie verschijnt? Spel is namelijk toch al een hele tijd uit en om nu nog in de winkel de full price van een nieuw game ervoor te gaan betalen vind ik een beetje overdreven, zeker omdat het makkelijk te downloaden is (heb het namelijk al
) en als je het dan al eens uitgespeeld hebt is het ook al een pak minder interessant om het alsnog te gaan kopen. Maar voor een budgetversie daarintegen zou ik wel nog geld op tafel willen leggen.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
? Je hebt het uitgespeeld en er zijn geen multiplayer mogelijkheden, waarom zou je dan alsnog geld betalen?Op zaterdag 06 april 2002 11:26 schreef Fuelke het volgende:
ff een beetje offtopic: weet iemand of en wanneer Max Payne in budgetversie verschijnt? Spel is namelijk toch al een hele tijd uit en om nu nog in de winkel de full price van een nieuw game ervoor te gaan betalen vind ik een beetje overdreven, zeker omdat het makkelijk te downloaden is (heb het namelijk al) en als je het dan al eens uitgespeeld hebt is het ook al een pak minder interessant om het alsnog te gaan kopen. Maar voor een budgetversie daarintegen zou ik wel nog geld op tafel willen leggen.
Of doe je het voor de makers?
Je moet echt alle details op z'n allerlaagst zetten, resolutie kan ook niet hoger dan 640x480Op vrijdag 05 april 2002 17:54 schreef MWAD het volgende:
ik denk ik ga max payne maar weer eens ff uitspelen....
ikke installeren..
zegt dat ding dat ik niet genoeg video geheugen heb!!!
heb een VOODOO III 3500 16MB (das voldoende)
maar dat zegt deze peecee niet hoe kan ik dat verhelpen??....
Ziet er echt niet uit op een Voodoo3, ik had er vroeger ook 1
Deels wel ja, ze verdienen het toch wel vind ik en ook omdat de gedownloade versie niet helemaal in orde is, het geluid ontbreekt bij de tssnscènesOp zaterdag 06 april 2002 23:27 schreef Saekerhett het volgende:
? Je hebt het uitgespeeld en er zijn geen multiplayer mogelijkheden, waarom zou je dan alsnog geld betalen?
Of doe je het voor de makers?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
gooi die voodoo 3 er dan uit!
jep
Bij die 'It works perfectly'-versie wel ja, de ISO nietOp zondag 07 april 2002 11:52 schreef Fuelke het volgende:
[..]
Deels wel ja, ze verdienen het toch wel vind ik en ook omdat de gedownloade versie niet helemaal in orde is, het geluid ontbreekt bij de tssnscènes
Ik heb cellie 500 ZONDER 3d kaart en het draait goed. (Wel alles laagst). Bij een maat van mij hielp het toen hij DirectX opnieuw had geïnstalleerd.
Erm...
Pagina: 1