Hier staat een uitleg hoe je van Kazaa lite 1.5, Kazaa lite 1.6 kan maken 
http://www.iexbeta.com/
als dit niet mag, ik heb niks gedaan
http://www.iexbeta.com/
als dit niet mag, ik heb niks gedaan
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
ThanksOp vrijdag 05 april 2002 18:45 schreef Fantomas het volgende:
[topic=459443/1/25]
Gevonden
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Sluit ik mij geheel bij aan, ik heb er zeer weinig verstand van, maar voor mij was het hoogstens 3 minuten werk, en adware, spyware en bde projector: all goneOp zaterdag 06 april 2002 00:13 schreef Arno het volgende:Dat zelf aanpassen gaat ook perfect en als ik het kan dan kan iedereen het..
volgens ad-aware bevat kazaa lite 1.6 nog spyware, namelijk cydoor, het zit in het bestand cd_clint.dll Je kan het bestand ook nie verwidjeren want dan werkt kazaa weer nieOp zaterdag 06 april 2002 00:26 schreef Schumi4ever het volgende:
[..]
Sluit ik mij geheel bij aan, ik heb er zeer weinig verstand van, maar voor mij was het hoogstens 3 minuten werk, en adware, spyware en bde projector: all gone
Als je nou had gelezen wist je dat dat een dummy file wasOp zaterdag 06 april 2002 00:29 schreef Pluisje het volgende:
[..]
volgens adaware bevat kazaa lite 1.6 nog spyware, namelijk cydoor, het zit in het bestand cd_clint.dll je kan het bestand ook nie verwidjeren wan dan werkt kazaa weer nie
het zal wel zeker wel weer een mij ligge maar ik heb dat nergens kunne vinde, maar als jij het zegt dan ga ik er maar van uit dat het zo isOp zaterdag 06 april 2002 00:30 schreef DR het volgende:
[..]
Als je nou had gelezen wist je dat dat een dummy file was
Op zaterdag 06 april 2002 00:29 schreef Pluisje het volgende:
[..]
volgens ad-aware bevat kazaa lite 1.6 nog spyware, namelijk cydoor, het zit in het bestand cd_clint.dll Je kan het bestand ook nie verwidjeren want dan werkt kazaa weer nie
Niets aan de hand dus.!!!! IMPORTANT !!!!
A dummy DLL file called "cd_clint.dll" is placed in the installation directory. This is a required file for KaZaA. Normally this file is a part of a spyware program called Cydoor. This dummy file however is completely harmless. So do not delete it when it is detected by a program such as Ad-aware.
ok ok dan heb ik niks gezegd, jullie hebbe helemaal gelijkOp zaterdag 06 april 2002 00:34 schreef Garfield het volgende:
[..]
[..]
Niets aan de hand dus.
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
Ik had dacht ik gelezen dat er connect problemen waren vanwege een probleem met het netwerk ofzowOp zaterdag 06 april 2002 10:29 schreef kRyPtO het volgende:
ik had ff 1.6 gedownload maar hij blijft maar conecten
denk dat ik 1.5 maar weer instaleer want die ging veel sneller.
Verwijderd
hunhOp zaterdag 06 april 2002 12:10 schreef FizGig het volgende:
Klopt het dat Lite 1.6 de bitrate beperking nog heeft?
Verwijderd
Verwijderd
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
al getest,Op zaterdag 06 april 2002 17:04 schreef Crash-Override het volgende:
die Kazaa Lite 1.6,
werkt die goed of niet?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Om eerlijk te zijn ziek helemaal geen menu....Op zondag 07 april 2002 23:51 schreef BackSlash32 het volgende:
Hij heb z'n sitemenu vernaggeld
Verwijderd
Heb je de supertrick van op de Kazaa lite site gedaan?Op maandag 08 april 2002 12:04 schreef exter het volgende:
Ik snap er niks van, heb hier Kazaa 1.6 draaien zonder problemen en met reclamebanners.
Op zich stoort me dat niet, maar toch maar Adaware es gedraaid.
Alles verwijderd, behalve clint.dll.
Kazaa draait nog steed met reclamebanners en ik krijg ze er ook niet uit.
Steeds als ik Adaware draai, vindt ie weer 6 nieuwe componenten, inclusief clint.dll.
Alles gescand, alles verwijderd behalve clint.dll, en steeds weer draait Kazaa met reclamebanners.
Wie het weet mag het zeggen...
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Je moet die clint.dll verwijderen en vervangen door een dummy-dllOp maandag 08 april 2002 12:04 schreef exter het volgende:
Ik snap er niks van, heb hier Kazaa 1.6 draaien zonder problemen en met reclamebanners.
Op zich stoort me dat niet, maar toch maar Adaware es gedraaid.
Alles verwijderd, behalve clint.dll.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Dit haal ik uit een andere topic:Op maandag 08 april 2002 12:29 schreef Marzman het volgende:
[..]
Je moet die clint.dll verwijderen en vervangen door een dummy-dll
Verwijderd
Gekijk heb je, Kazaa lite erop gezet en geen banners meer.Op maandag 08 april 2002 13:04 schreef M@NIC het volgende:
Het kan ook makkelijker... Google Resultaten
Euh....geenOp maandag 08 april 2002 13:20 schreef exter het volgende:
[..]
Gekijk heb je, Kazaa lite erop gezet en geen banners meer.
Wat zijn nu de nadelen?
Verwijderd
Mooi, mooi...Op maandag 08 april 2002 14:23 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Euh....geen
Zover ik weet
Verwijderd
dus zonder spyware en alles..... en als je iets zonder iets weghaalt dan is dat tweede iets er niet zomaarOp vrijdag 03 mei 2002 18:26 schreef jcross het volgende:
als je kazaalite uninstalled, is dan ook alles weg? of moet er nog ad-aware oid overheen?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq