Toon posts:

twee apparaten op me SB Live?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn soundblaster heeft twee kabels, eentje voor de front speakers en eentje voor de rear speakers. Kan ik nu het kabeltje voor de front speakers op me tv zetten en het kabeltje voor de rear in me computer? Dus er gaan dan twee verschillende apparaten naar me SB versterker...

Verwijderd

Uhh dat zijn uitgangen, geen ingangen....
of begrijp ik je verhaal verkeerd

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Waarom je hem naar je TV zou willen laten gaan is mij een raadsel (Misschien films?) en waarom je speaker B op je computer aan zou willen sluiten snap ik ook niet eigenlijk. Waar prik je hem dan in je computer??

Kortom:

Hij heeft 2 uitgangen, speaker A en B, hier komt het geluid dus uit, en je mag zelf uitkiezen of je A naar een AMP en B naar je TV laat lopen etc.

Download my music on SoundCloud

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dat gaat niet, uit de rear speakers komt vaak niet hetzelfde geluid. Je kunt beter een splitter gebruiken.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Waarom zou je het geluid dat UIT je PC komt, weer IN je PC leiden ?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, jullie begrijpen me verkeerd.
Vanuit de Subwoofer van me SB gaan twee kabels, die moet ik allebei in me SB kaart steken, eentje is voor de front en eentje voor de rear speakers. Nu wil ik inplaats van dat ik ze allebei in me computer steek er eentje (de front) in me tv hebben, en de andere (de rear) im me computer, zodat ik gewoon op allebei 2 speakers heb. Kan dat?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je SB heeft geen subwoofer... Je speakerset misschien wel..
En ja, dan kan je inderdaad je rearspeakers op de TV aansluiten en je frontspeakers op je PC...

PS, je kan je SBlive ook dubbel stereo laten weergeven dus wat SH007 zegt klopt niet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ok, thanks, ik ga het proberen, moet ze alleen wel ff van elkaar lostrekken want ze zitten aan elkaar vast, alleen de laatste 10 cm zijn ze gesplit.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

(psst, verlengkabel bij de audioboer scoren ;))

En niet tegelijk gebruiken he? Dan snapt je sub het vast niet meer ;)

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03 00:05

DJH

Op vrijdag 05 april 2002 17:00 schreef JvS het volgende:
Je SB heeft geen subwoofer... Je speakerset misschien wel..
En ja, dan kan je inderdaad je rearspeakers op de TV aansluiten en je frontspeakers op je PC...

PS, je kan je SBlive ook dubbel stereo laten weergeven dus wat SH007 zegt klopt niet.
Oh ja, volgens mijn ervaring is dat niet zo! Maar als jij het zegt zal het wel zo zijn. Hoe doe je dat?

Verwijderd

Topicstarter
Niet tegelijk??? Damn, dat wilde ik juist wel af en toe doen... Daar ging het huist om. Maar dat snapt me woofer niet, BALEN!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Op vrijdag 05 april 2002 17:12 schreef UltraBrain het volgende:
Niet tegelijk??? Damn, dat wilde ik juist wel af en toe doen... Daar ging het huist om. Maar dat snapt me woofer niet, BALEN!
Het kan wel gelijk hoor, geen enkel probleem. Alleen krijg je dan het geluid van je tv uit je front speakers, en het geluid van je pc uit de rear speakers.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

en alles door elkaar (tot zo'n 150Hz) uit je sub :P.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Op vrijdag 05 april 2002 18:04 schreef JvS het volgende:
en alles door elkaar (tot zo'n 150Hz) uit je sub :P.
Ja :?

Verwijderd

Topicstarter
Das niet erg dat ik het allebei hoor. Ik wilde hem voornamelijk op me TV hebben omdat de line-in van me toren stuk is en ik wil me XBOX toch redelijk horen, dus dan maar me SB.
Pagina: 1