Toon posts:

Voodoo 1 (Originele van Diamond) te koop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat kan ik hier nou nog voor vragen? De een zegt nix, de ander zegt 75 piek, de ander 50.
ik weet het dus niet meer..

Het kaartje werkt heel goed. is compleet met doorluskabel en drivers op floppy.

Iemand?

barracuda

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

25 gulden is echt het matje hoor voor een voodoo 1, ik zou de moeite niet eens nemen om hem te verkopen. Gratis weggeven is nog het beste.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

bij powerline is een voodoo 2 12mb voor 160.
Dus ik denk dat je wel 75 piek kan vragen....

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 18:16

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

VooDoo 1 is wel leuk voor DualHead onder linux. kaartje kan 800x600 aan, gebruik 'm zelf ook voor m'n 3e monitor :)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 11:26
ik dacht dat de voodoo 1 maar 640x480 aankon of is dat alleen in glide toepassingen?

voodoo 1 640x480
Voodoo 2 800x600
Voodoo 2 SLI : 1024x768

ik zou nooit meer dan 50 pieken durven vragen voor zo'n kaartje. Fl 75,- is meer de prijs voor een voodoo 2, 2ehands

I’m not like the OTTERS

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 21:59

Macros

I'm watching...

Ik heb laatst nog mijn Diamond Monster (dus voodoo1) weggegeven.
Ik wist ook niet wat ik er mee moest, lag alleen stof te vergaren.
Alle videokaarten van nu kunnen 3d meer dan dat ding, en kunnen bovendien nog 2d.
Dual head in Linux zit er niet in, omdat hij helemaal geen 2d kan.
Geef of gooi hem weg, maar vraag er geen geld voor.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb mijn Diamond monster ook maar weggegeven. De prijs die je kan vragen is inderdaad max 50, 75 is meer voor een voodoo2 de heersende prijs.

Verwijderd

Topicstarter
kheb hier ook nog een Trident VGA isa kaartje met 1 mb liggen... Ook nog een Tseng SVGA pci met 512 KB, een Hercules kaartje met 256 KB , en een Multicolor EGA kaart..

Iemand intresse? :) :) :)

Barracuad

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Die ISA-kaartjes zijn anders wel verrekte handig (in het kader van mislukte flash)
Maar ik denk dat het kostbaarder is om het ding op te halen, dan dat het waard is.
(trek geen verkeerde conclusies, flashen is me altijd nog gelukt :))

Een cliche is ooit origineel begonnen

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
je kunt echt nog wel wat vragen voor een voodoo1. 50 of 75 is echt niet raar. Als je een oudere P1 hebt kun je je systeem er nog behoorlijk mee opvoeren.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb laatst mijn voodoo 1 weer eens een plekkie gegeven in een systeem van mij.
Het is een kloon die ik ooit voor veel geld kocht, en ik met een Diamond-drijvert laat geloven dattie een Monster3D is.:) En eindelijk weer eens Pandemonium 2 gespeeld...

Verwijderd

denk dat je er max een geeltje voor kan vragen. ik heb mijn monster 1 een jaar geleden voor 75 gulden verkocht.

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 23:34

BNX

max 50 piek,
wel leuk voor in je persoonlijk museumpje,
3Dfx VooDoo kaart was namelijk de eerste echte GOED WERKENDE kaart, dus behandel ham nog met respect...

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Pagina: 1